Petra Nyman Art & Design

onsdag 8 augusti 2012

Vilken fantastisk middag vi var bjudna på igår! Inspirationspåfyllning!

Efter en hektisk dag igår med jobb o annat,
 var det fantastisk skönt o bara få gå o sätta sig till dukat bord!
Vi var bjudna till Andreas föräldrar o blev rejält bortskämda!
Det var det godaste jag ätit på länge!:) Jag  måste be om recepten!
Vi hade så trevligt så jag glömde helt o håller bort att fota! Inte likt mig!:)
Vi åt tapas till förrätt med en supergod lammkorv bla! Så mumsigt!
Varmrätt! Ja det går inte i ord beskriva hur gott det smakade! Ska försöka få receptet !:)
Säg vad som inte fanns i den här salladen! Vacker o fantastiskt god den också!
Efterrätten var också to die for! Ska snoka reda på det receptet också! :)
Parfait med nutella, nötter, dekorerat med hallon!
Vet inte vad jag ska kunna bjuda dem på efter det här kalaset?!?

Tack familjen Classon för en fantastisk trevlig kväll!
Det var en dag med stor inspirationspåfyllning!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar