Petra Nyman Art & Design

torsdag 30 augusti 2012

Min ögonfransförlängning! Packar väskan!

Ingen mascara på 3 veckor!
Här ser ni mig hur jag såg ut tidigt imorse utan en gnutta smink på mig!
Jag förstår inte hur Linda kan sätta så fina fransar! Vilket pillerjobb!
På varje frans klistras en ny frans!

Idag har jag jobbat, tvättat, varit en sväng till mamma, en snabbtur till Bergvik!
Nu väntar jag på att åka o hämta Claes från fotbollsträningen!
Förresten Carlstad United vann igår med 3-2 mot Norrköping!
 (mammaskryt men man blir ju så stolt, Claes gjorde två mål o ett assist)
Hela laget var riktigt på hugget o det var riktigt spännande!
Trodde aldrig jag skulle tycka det var roligt att titta på fotboll innan jag hade barn!
Men det är det!

Jag har börjat småpacka lite inför Bellas o min helg i Stockholm!
Ska bli så mysigt o få lite mor-dotter mys! Det verkar som om det blir regn!
Svårt o veta vad man ska ta på sig då?!?
En varsin sådan här biljett har vi jag o Bella!

Lady Gaga here we come!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar