Petra Nyman Art & Design

fredag 24 augusti 2012

En intensiv o härlig helg börjar snart!

Hej fina! Har precis ätit lunchrester från igår! Känner mig så laddad inför spinningen i em!
Tittade precis på KMTI-Appen o såg att det var mer än fullbokat!:)
Nu ska vi inta rätta fredagsstämningen med en massa 80 o 90-tals klassiker!
Det är så skönt att höstschemat äntligen dragit igång så det blir lite ordning på träningen igen! Jag längtar efter att känna mig stark o vältränad! Så nu kör vi mina vänner! Häng på!
Igår tittade jag på en filmen PS I love you! Jag tror jag grät mer eller mindre genom hela filmen!
Har ni sett den? En riktig Feelgood gråtfilm! :)
 

Torskrygg med massor av citonpeppar, färskpotatis, citron o remouladsås!
Min klassiker när det gäller snabb o enkel fiskrätt!
I min mage nu! :)

Nej nu ska jag gå o packa ner badräkten o tandborsten! ;-)

Hörs sen!


 Glöm inte att den här dagen kommer aldrig tillbaka så ta tillvara på den!

<3

/Petra


1 kommentar:

  1. Jisses, så bra spinning du levererade idag!! Jag tog i så cykeln hotade lossna, nädå, nu överdrev jag lite...men det kändes så!
    Har inte sett filmen men väl läst boken, jag är ju bibliotekarie, gubevars. En riktig snyftare!
    Kram Anja

    SvaraRadera