Petra Nyman Art & Design

lördag 21 maj 2016

Tips Morsdagspresent! Min design i olika hem! Inspiration! Petra Nyman Art!

Hej! Hoppas allt är bra med er!

Jag tänkte visa lite bilder från min design i bla olika hem, så kul med inspiration o kanske lite Morsdagstips till er !? 

Men man blir även glad av en hälsning eller kram som mamma! <3 (eller trisslott hihi)

Skulle du vara intresserad av någonting så är det bara att maila mig på petranymanart@mail.com
eller skriva i kommentarsfältet här.

Betalning går att göra med swish 070-375 79 39 eller maila så får ni kontonr eller faktura.
Jag skickar varan direkt! <3

Eller på min webbshop HÄR! Där det går att betala med Klarna
(där hittar du även fler saker till ditt hem som tex brickbord, akrylmålningar flera olika kuddar av mina målningar mm) Det går även att dela upp betalningen.

Nyast i min design är muggarna som jag nu säljer för 199:/st nu (ord 250:-)

Det är 10 olika målningar på en mugg.

Älskar att dricka kaffe ur den här kaffemuggen då den är lätt, inte för bred utan kaffet håller sig varmt!!

Det är det värsta jag vet när kaffemuggen har tjocka kanter o är bred så kaffet blir kallt direkt o man häller ut hälften! ;)))
En unik mugg i begränsad upplaga.
Målningarna är runt hela muggen (den största original målningen är 120 cm x 120 cm)
Sjukt att man få plats med dessa på en enda kaffemugg?!? Hihi
Mycket nöjd måste jag säga! ;) Får man säga så?!? Jantelagen.... <3
Här är min kudde "Love Life" hemma hos Olivia Henriksson så fint o kul att se sin design i olika hem <3

Kudde Love Life 43 x 43cm

Kudde 43 x 43cm tjock bomull avtagbar, går att tvätta.
Design: Petra Nyman

Så fint de har det! <3

<3

Kudde 43x43 cm tjock bomull

Tjock bomull, avtagbar klädsel. går att tvätta.


Kudde 43 x 43cm tjock bomull

Tjock bomull, avtagbar, går att tvätta.

Kuddfodralet i tyg chenille finns också att beställa för 350:- ord 480:-
Storlek 50x50 cm otroligt fin kvalité o klara färger.
Baksidan är svart o kuddfodralet är tvättbart.






Hemma hos Alex Norén i Linköping så fint! <3 
<3

Jag har även bla den här akrylmålningen kvar.
 Än så länge kan ni se den i verkligheten på KMTI, men blir ju aldrig samma sak som på en bild! Så åk dit o titta på den! ;))))

Flera andra akrylmålningar kan ni se som hänger på Cut in Kitchen 
HÄR!
Wildest Heart Akrylmålning

Wildest heart Akryl

Finns till salu  på min Webshop här! 
Eller maila vid intresse! <3




Love Life Gicléetryck (inramad)

Gicléetryck
Inramad signerad and Numrerad upplaga 1-30 / 30 ex
Bildmått: 35 x 50 cm
Mått Med ram: 50 x 65 cm
Inramning Combi-Hörnan Karlstad





<3 



Hoppas ni fått lite ny inspiration till era vackra hem!

Nu ska jag ta tag i dagen! Hoppas ni får en underbar lördag vänner!

Mycket nytt på G så håll utkik!

Min stora passion är att måla. När jag greppar penseln så rinner tiden iväg och jag förlorar mig själv. Jag målar mest abstrakta akrylmålningar på canvas med mycket känsla. Det smyger sig ofta in djur och ansikten i mina målningar, det är penseln och nuet som styr vad som skapas. Samtidigt så tror jag att det är min energi som överförs från mig till varje originalmålning och genom det kommer rörelse, power men säkert också lite oro och vemod. Min inspiration kan komma från nästan vad som helst som musik, träning, ett moln eller en människa eller en känsla. 

Alla är vi olika känsliga för konst men jag hoppas att man ska känna entusiasm och glädje och att varje målning och dess energi kan tala till dig. <3

Vid intresse kontakta mig
070-375 79 39

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar