Petra Nyman Art & Design

torsdag 12 maj 2016

Fyndat tre par skor! Love Life!

Hej på er! Vad gör ni dessa soliga dagar?
Igår fyndade jag tre par skor två på stan. Jag hade nämligen sett ett par skor som jag tyckte var snygga för 799:- men så helt plötsligt sprang jag på lika snygga på Gina Tricot för 129:- Snacka om att spara pengar lixom!!! Så kanske jag snart har sparat så mycket så jag kan köpa mig ett par high heels från Valentino 
Okej kanske inte riktigt då eller?!?

Men här kan du hitta dessa fynd
HÄR! 






 Bild ovan dyra skor från Bianco! 799:- kan du hitta



 Billig!
 Billig!
 Billig! Skor för 129:- kan alla unna sig! ;)
Jag blir så full i skratt när Bonniebus varje gång hon får ben lägger sig på exakt 5:e trappsteget varje gång! ;)
Hur gulligt är inte det?!? Ingen kommer ta ditt ben ifrån dig ändå Bonnie! <3 Sötnöt!
Som att jag inte fyndat nog sprang jag in på Indiska av alla ställen! R skulle komma o hämta mig på stan så jag strosade med runt på måfå!
Lite dyrare men väldigt överkomligt pris ändå! 249:-




När vi kom hem blev det hundpromme runt Edsviken.
Den där busken är så vacker nu! O även min man! ;) <3
Ja vi upptar hela gatan när vi är ute o går! Hihi

Kolla in liljekonvaljerna som förmodligen blommar snart! <3
Min favoritblomma ever! Den doften alltså!
Jag tar verkligen tillvara på soltimmarna när det äntligen är medelhavsvärme här hemma!

Man vet aldrig hur länge det varar?!? Haha gift med en Närking! <3

Idag har jag iallafall varit på Tieto kört med bästa gänget!!!
En massa Tabataintervaller! Så underbart skönt att få köra järnet!
Nydushad, ätit sill o färskpotatis till lunch! Claes har också varit hemma o ätit men inte sill det skulle jag aldrig få i honom! Hihi
Gräset är nyklippt fast det är inte min förtjänst kan ju villigt erkännas! 

Jag har solglasögon för igår var jag till Charlotte på Harmonia Spa o tatuerade jag mig igen!
 Ingen kroppstatuering utan kosmetisk tatuering bryn o eyeliner. Fast satan igatan va ont det gjorde med eyliner! Nu får min fransförlängning vila nån månad!

Men jag hatar att sminka mig så det är bara att bita ihop! Om två veckor är det dags igen!

Nu kommer snart Diana hit! Det ska vara städat när det är Eurovision ;D! 
Kram o ha en fin fin dag! 

(3:de par skorna kommer i nästa inlägg) ;) R kanske läser bloggen?! Hihi

Puss på er! Nu ska jag jobba med min målning samt fixa mitt spinningpass till morgondagen ;D!

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar