Petra Nyman Art & Design

tisdag 10 maj 2016

Sommargrillning! Premiärdopp! Födelsedagsfest!

Har haft lite panik eftersom det har stått "error" när jag skulle gå in på bloggen! Grr... det skulle inte vara kul om fyra års bloggande skulle försvinna?!?

Vilken helt fantastisk härlig helg vi har haft, premiärdoppet är gjort i poolen iallafall för dottern hihi

28 grader så det kan ju gå an?!?
I lördags hade vi bjudit hit Claes o Josefin på grillning.
 Jag fixade en somrig sallad
Blandsallad, körsbärstomater, rädisor, avocado, salladslök, jordgubbar.

Det fick bli blåbärspaj till efterrätt! ;) Är så nöjd över min vattenkaraff jag köpte i Bangkok <3
Alltså hur härligt är det inte med svensk sommar! LÖVE IT!

Lise Sandahlklänningen är så somrig och älskar det här printet.


Jag hade missat en inbjudan på facebook ett mingel 50-års firande men vi hann med det också fast vi blev lite sena.

En romflaska o min kudde  "Kuddfodral" som ni kan köpa i min Webbutik HÄR!
fick den nyblivna 50-åringen i födelsedagspresent.
Nya grillen är perfa! Invigning i lördags! <3


Jag o älskade dottern som varit hemma från Stockholm hela helgen.
Claes o Josefin som precis flyttat ihop i en jättefin lägenhet!
<3


Första grillningen o dessutom kunna äta middag utomhus är något speciellt:)))

Finingar! <3
Blåbärspajen gjorde succé den..... tog slut i ett naffs! ;)

Vi hade en jätte mysig kväll med massor av skratt.

Yes vi hann även med firande av en 50-åring. Claes skjutsade oss till Stefan o Charlotte efter middagen.


Bytte klänning till en lite tjockare gul som Gigi hittade åt mig på Zara när vi var på personalshopperdag i Marbella. <3




Morbror Leif är tillsammans med Stefans mamma Gunilla
Jag träffade trevliga människor från Sats där Stefan jobbar som instruktör.
Jag o fina Charlotte! <3 De hade precis kommit hem från Mallis där de firat Stefan.
Gunilla var snäll o skjutsade hem oss o vi var i säng före midnatt! Rena askungesömnen! ;)))

Hipp hipp hurra för Stefan på 50-års dagen!


Yes vi hann med väldigt mycket denna lördag! Hihi

Söndagen skulle bli minst lika härlig den!

Kram o hoppas solen håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar