Petra Nyman Art & Design

söndag 8 maj 2016

Fotosession! Street Friends! Musikvideon är här!

Nej det var inte fest i söndags också som Charlotte undrade på Insta hihi, utan vi skulle bara åka o hälsa på morfar o fika. <3
Eftersom dottern är hemma tänkte jag att jag skulle passa på att hon fick fota mig i nya Lise Sandahlklänningen.  HÄR!

Såg ni att Veronica Maggios nya musikvideo har kommit  där Bellsan är med o dansar.

Hon har ljusblå tyllkjol, rosa herrskjorta o en slipover! <3

Kul med en musikvideo som inte är klippt utan den är filmad i en tagning på Götgatan i Stockholm.

Riktigt bra! Vill ha svart, vill ha vitt, vill ha alla färger <3

Vi mot världen heter den! Veronica är nog den största kvinnliga artist vi har i Sverige så inte dåligt att få vara med i den videon:)


 Nej Charlotte! Det var bara hallon isvatten i glaset! Hihi

 Här står jag o posar...... ;D!

Medan R tittar på! Hihi
Vädret gick inte att klaga på ändå! ;)

Det är gott med hallin isvatten!  Bonnie ville också vara med på bild :)


Vi blev hungriga så vi bestämde oss för att åka till Street Friends. Bella hade aldrig testat deras burgare som är magiskt goda!
 De kör med superenkel inredning.

 Vi satte oss på deras uteservering i värmen.
Älskar deras pommes som är blandat med sötpotatis. Burgaren är av högrev. Vill inte äta någon annan burgare efter man testat den här.

 Hot like hell enligt R! ;)
 Efter lunchen åkte vi till morfar.  Vilka vackra tulpaner det var på innergården.
Vill ha alla färger! <3 ;)

Fina morfar som blev så glad över vårt besök. Han har kommit hem från sjukhuset  för några veckor sedan efter att ha fått en liten stroke. Han är 94 år nu morfar. Tänk vad ett litet besök kan göra mycket.

Jag har lovat mig själv att hälsa på honom lite oftare!

Normalt sett hade han bott i sommarstugan sen någon månad tillbaka, vi får vänta o se hur det blir i år!? Inte kul att bli gammal, man är livrädd att han ska snubbla o slå sig.


Var  rädda om varandra!

<3

Nu ska jag o min man ta en hundpromme med odjuren!

Det är så tyst, lugnt o tomt när det inte är några barn hemma!

Ikväll ska vi titta på fotbollsmatch när Cu spelar Kvartsfinal i Time2Change Cup 

Sen missar jag ju inte Eurovision ikväll!!! Älskar musik, kläder, pompa o ståt, direktsändning o pirr!

Bella o Balettakademien var i Kungsträdgården o dansade igår o det var schlagerstämning i Stockholm. 

Njuta av dagen!

Kramar Petra

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar