Petra Nyman Art & Design

lördag 5 mars 2016

Trendsättare i Thailand! Strandmiddag i Nai Yang! Phen´s!

Jag älskar Thaimat o jag testar olika rätter så jag tröttnar inte! Inte än iallafall!

Ibland äter vi dyrt!
Ibland äter vi jätte dyrt!
Ibland äter vi JÄTTE billigt!

Allt är så fint tillagat! Kontrasterna är det bästa!

Jag är så nöjd med kvällens middag på Phen´s på stranden!
En galet lugn lördag! Vi gick hem efter middagen som gick lös på en knapp hundring, shoppade lite på ett apotek på hemvägen!

 Glamlife!! <3

Jag o Pierre pratades vid via hotellchefen "mångainblandade" vilken färg vi skulle matcha inför kvällens Thaimiddag! Rosa korall fick det bli! <3 <3  Hi hi...........

Vi laddar för morgondagens Sunday Brunch!

Mollyes smoothie var grym!
Vår förrätt likaså! Jag åt spicy glasnudelsallad med skaldjur till varmrätt!
Tingel tangel o två underbara män vi har!
Molly fick glass av restaurangen innan vi promenerade hem!
Om ni tror att det är kallt för att vi har byxor är det bara för myggen!

Vi är nya trendsättarna här i Thailand!

Vi blev fotade för att de ville"Sy upp# ta hem sådana kläder som vi bar!

Hihi vilka trendsättare vi är Molly!

NÄSTA ÅR KOMMER NI KUNNA KÖPA VÅR OUTFITS HÄR!

<3

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar