Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 mars 2016

Sundaybrunch på Indigo Pearl med Look Alike James Fjong! Klädkod?

Hej världen! ;) I söndags var det åter igen dags för vår traditionella Sunday Brunch här på Indigo.

Alla klär upp sig lite extra o det känns väldigt festligt?!? :)))
Jag tog på en vit liten dress från Kenzas egna märke fanns på REA nu såg jag

 HÄR!
Kockarna jobbade på i hettan o maten är verkligen helt fantastisk.
Grillad hummer med citon o aioli fick det bli även denna söndag.
Att sitta inomhus är att rekommendera då vi tycker att det är alldeles för varm där utanför ;))


Den andra familjen som var med här på Indigo har åkt vidare till Bangkok så vi var här med fina Anna, Molly o Pierre den här söndagen.
Nog för att jag älskar att titta på folk men inte så jag tar paparazzi bilder men förlåt jag kunde inte låta bli den här gången. Snett bakok Anna fick jag syn på typ Hulken?!?

Jösses vilken biff!

Jag bryter ihop av skratt! Får jag presentera James Fjong!


Detta kan ha varit tionde gången han fyllde på tallriken hihi
Jag o Anna körde oskuldsvitt!
Molly körde leoprint! <3
Vi väntar på lammracks med mynthasås som kockarna håller på att grilla åt oss.
Det är också en favorit vi aldrig missar på brunchen, så himla gott.
Undrar hur många gånger han varit på Sundaybrunchen?! Det får inte bli något längre vana det här?!? Hihi
Sen fick vi syn på Hulkens fru! Giftastycke med likadan hockeyfrilla?!
Hon körde brunt inkl foppatofflorna;))))
Mmmmmm....... desserbordet är grymt!
För att inte tala om alla fantastisk ostar!

Personalen är den trevligaste vi har träffat.
Mera desssert! ;)
Molly hade fått fina tånaglar dagen till ära! <3
Efter brunchen som innehöll så mycket skratt så vi nästan fick ont i magen hade Pierre bokat så vi skulle få se några andra rumstyper "sviter" på hotellet. Bla  Bentley Svit som bla Kunden o Drottning Silvia bott.

Jag ska visa er i nästa inlägg! Men först ska vi äta frukost! ;)

Hemma är klockan 02:45 o här 08:45

Kram från Thailand!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar