Petra Nyman Art & Design

lördag 5 mars 2016

Black Ginger vilken flott restaurang! Kungligt fin toalett! Bingo Rimérs fotoskola!

Om ni kommer hit till Indigo måste ni lova att besöka Black Ginger! Det är så mysigt!
Vi var lite sena eftersom R ockuperade badrummet på vårt hotellrum! Hehe
Så sjukt att vi har två massagebänkar i badrummet, men jag älskar att bänken är lång med två handfat o doftoljorna "ljusen är tända"
Jag ska inte skylla på R att vi blev lite sena vi får plats båda två;)
Man blir dragen med rep över på en flotte! Känner sig som värsta prinsessan! ;)
Lampan är amazing o högt till tak!
Vi fick en lite aptitretare som om det skulle behövas?!? Haha
Vi beställde vårrullar som man fick plocka ihop själva som en lite lyxig taco!
Jag o R delade även på två  thairätter som var så goda, får ligga i hårdträning när jag kommer hem. Maten smakar så gott här nere!
Toaletterna har nog många fotat också för den är ju så kungligt fin med Queen Elisabeth hängandes på väggen o allt?!:) Anna o Molly! <3
Svårfångat på bild men visst känns det bra när toaletterna är fräscha när man ska äta på restaurang!

Mums med spicy Pic nam pra som tillbehör som hottar upp allt lite extra (ingen aning om det heter så men thailändarna förstår vad jag menar) ;D!
Hela gänget även denna kväll! Så himla härliga nya bekantskaper vi har fått träffa!
Efter middagen blev vi tillbakadragna på flotten!
Ännu en underbar middag vi var tvungna att checka av i paradiset! <3
Pierre försökte ta en bild på mig o R men tyvärr var den alldeles för suddig inga mästerfotografer jag har omkring mig direkt?!? Haha Jag tog en egen bild istället ;)))))))

Tack för den här gången Black Ginger! <3
Vi blev uppbjudna till Vickan o Josefs lägenhet efter middagen.
Så fint de bodde med två våningar.
Jag bad R ta en bild på oss tjejer!

Ja men jag bryter ihop av skratt! Ännu en mästerfotograf????

Oj R:s fot råkade visst komma med också!!!!

Får nog skicka honom till Bingo Rimérs fotoskola?! 

<3


Sitter just nu enligt vanliga rutinen på balkongen så här dags o bloggar innan middag o efter strandhäng!

Ha en fin lördag alla fina vänner!


Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar