Petra Nyman Art & Design

fredag 11 mars 2016

Poolhäng sista dagen på Mandarin Oriental Bangkok innan nattflyget hem!

En underbar dag vid poolen helt enkelt! Jag njuter av värmen in i det sista!


Nu är det skönt!



Kollar in vart det finns solsäng med sol för mig o skugga för R! ;))


Här var ju också härligt att ligga en stund!

Vi fick en liten mini glass kula o en jordgubbs shot som nedkylning!

Vatten fyller de på hela tiden så fort det är slut eller rättare sagt innan det är slut!

De har järnblick o servicen är väldigt bra! De är kända för sin service på detta hotell Mandarin!
Jag kan inte annat än att hålla med!

En lite pose vid poolen! ;)) Klänningen är från underbara Lise Sandahl!
Hennes klänningar har verkligen räddat min semester! Skrynklar inte, tar ingen plats i resväskan, är väldigt sköna att bära o väldigt snygga!
 <3

I mina gyllene skor!!!!!!!!!!!! La la la! Vi kommer hem lagom till Mellofinalen!

Vilken tur! Jag älskar ju Mello!


Min fina man! <3
Vi åt en lunch som jag sent kommer glömma!

En Grek sallad med fetaost så jag kommer förmodligen aldrig tycka någon annan Grekisk sallad är god mer i hela mitt liv?????


Mandarins egna lilla glassbil kom också förbi poolen! Hihi

Nej nu har jag suttit o bloggat flera timmar här vid poolen!

Lyssnat på fredagspodden o snapchattat med nära o kära! <3

Nu är det mörkt här!

En sista middag innan vi blir hämtade till flygplatsen!

Nattflyg är det bästa!

Imorgon är jag hemma igen!

Borta bra men hemma bäst heter det ju!

Jag längtar hem nu!


Kramar i massor!

Ha en härlig fredagkväll!

Får titta på Let´s Dance i repris imorgon när jag  kommer hem!

Puss o Kram!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar