Petra Nyman Art & Design

lördag 5 mars 2016

Tre timmar i Patong! Jungceylon shopping mall!

Det räcker gott o väl! ;) Då var vi ändå där mitt på dagen!

 Kvällen vill jag inte ens tänka på hur stojigt det är.

    Mestadels av tiden spenderades dock i Jungceylon shoppingmall. Lite svalare o inte lika mycket tjat!

Livet i Patong! Han såg ju ut att ta det lugnt ändå! ;)
På väg in i varuhuset!
Inte ens jag var på riktigt shoppinghumör!
Måste muta R lite! Han var ändå väldigt snäll som följde med oss kvinns på shoppingtur, de andra männen var med barnen till Splash hotel där var vi förra året!
Kan ni läsa om HÄR!
Jag fick tag på ett par bling bling skor jag kommer behöva på Mandarin hotel i Bangkok :)
En lila byxdress o några små statyer.
Messi är poppis här också! ;)
Vickan o Anna har redan lämnat av sina shoppingkassar i taxin ;D!
Haha här står taxibilarna(bussarna) på rad o väntar, chaffisarna tar en tupplur medan det shoppas! ;)
Det blev en burgare på McDonalds innan hemfärd.
 Inget dåligt spa som ligger ovanför.
Nöjda brudar! ;) O ännu nöjdare R förmodligen?!? Att det var klart för denna gång! Hihi
Den känslan när man kommer tillbaka till hotellet o går ner till stranden efter en dag i Patong, ja då blir man nästan religös!!!!!

<3

Idag blir det nog en båttur.
Igår var vi på en ny underbar restaurang som vi hittade 

Ha en underbar lördag!

Kram från Thailand!

Ni fattar att det var skönt att komma hem va!!???

Tack Darling för att du ställde upp!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar