Petra Nyman Art & Design

torsdag 17 mars 2016

Nya Fransar! Laxmiddag i ugn!

Hej vänner! Hoppas ni mår bra! Jag mår toppen! Jag har kommit på att jag älskar att komma i säng tidigt o vakna tidigt! Dagen blir så mycket längre.

Igår eftermiddag var jag till underbara Linnea på CutandDrive o fyllde på mina fransar, så nu är det inte mycket smink som behövs längre?!? Bara lite concealer, foundation, lite rouge o lite läppglans så känner man sig represetabel hihi.

Helt osminkad här dock!
Fick frågan om jag shoppade mycket på semestern?

Nej det blev inte alls mycket shoppat faktiskt! Men den här fina kannan fick följa med hem från Bangkok.
Fin som vattenkanna på middagsbordet!
Tänk att det snart är Påsk! Nästa onsdag kommer dottern hem från Stockholm o firar Påsklov ska bli så mysigt att se henne. En Påskblomma har fått komma in i huset än så länge! ;))))

Pyntar ni mycket till Påsk?
Min påskpyntning brukar gå på typ 5 minuter! ;))))
Claes kom hem från Josefin o vi tog en hundpromme i fina vädret! <3
Det är så lugnt o skönt här på Edsviken!


Tre som älskar att ligga o sola sig! <3
Gårdagens middag blev laxfilé i ugn med hjortron creme fraiche, romsås, citron o kokt potatis.

Gott o enkelt!


Här ligger hela gänget inkl doggisar i sängen o tittar på Nyhetsmorgon.

Inne på tredje kaffekoppen sen 06:30.

Idag ska jag chocka kroppen med dubbla Powerstep pass!

Igår var jag så otroligt godissugen så jag gick lös på både dajmstrut, en påse Marianne o ostbågar med chilismak. 
Jag som normal sett inte är någon godisråtta, så det blir nog bra att köra extra hårt idag! ;)))


Njut av dagen!

På återseende!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar