Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 maj 2015

Min passion! Artprint till salu! Morsdags tips!

Min stora passion är att måla. När jag greppar penseln så rinner tiden iväg och jag förlorar mig själv. Jag målar mest abstrakta akrylmålningar på canvas med mycket känsla. Det smyger sig ofta in djur och ansikten i mina målningar, det är penseln och nuet som styr vad som skapas. Samtidigt så tror jag att det är min energi som överförs från mig till varje originalmålning och genom det kommer rörelse, power men säkert också lite oro och vemod. Min inspiration kan komma från nästan vad som helst som musik, träning, ett moln eller en människa.  


Alla är vi olika känsliga för konst men jag hoppas att man ska känna entusiasm och glädje och att varje målning och dess energi kan tala till dig. 

LOVE LIFE!

Signerad och numrerad upplaga 1-30/30 ex 
Artprint på åldersbeständigt akvarellpapper
Bildmått: 35 x 50 cm
Mått med ram: 50  x 65 cm
Fri frakt inom Sverige

Pris enbart bild 1000:-

Pris med ram 1600:- (inramad av Combi Hörnan i Karlstad)

Jag är verkligen så nöjd med trycket det är tjockt fint papper.

Kanske kan vara ett Mors Dags tips?!
Jag älskar kanterna då de är lite rivna som kan vara svårt att se på bild!

Min webshop kommer öppnas snart! Ska bli så spännande!

HÄR!

Men så länge kan du maila mig på 

petranymanart@mail.com 

om du är intresserad av en Artprint , Giclee tryck så skickar jag det till dig! <3

Det hänger en  på KMTI  i Karlstad på övervåningen i väntrummet om ni har vägarna förbi o är sugna på att se den i verkligheten.
 Det är ju alltid lika svårt att fånga färgerna på bild!
Jag är iallafall väldigt nöjd!
Det finns 30 signerade ex.

Kära läsare! Ha en underbar dag!

<3

Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar