Petra Nyman Art & Design

söndag 31 maj 2015

Bästa Mors Dag! Rörd till tårar! Invigning av Leos Lekland i Karlstad!


Grattis alla mammor på mors dag!
<3
Min började med att R slog på tv:n imorse o efter några minuter (när programledaren på Nyhetsmorgon sade något om att ni grattar väl alla mammor idag på MD) hoppade han ur sängen på två röda o sa ja visst fan ja var är kaffekannan det är ju mors dag!? Haha nu hör det till saken att jag blir bortskämd med kaffe på sängen nästintill varje dag. <3 Det dröjde inte länge förrän kaffet var upphällt o en stor fin blomma från trädgården (trädet som blommar) satt i en vas bredvid mig på sängen (utan vatten) <3
 Efter morgon mys hittade jag min mobil o läste det finaste sms:et från dottern som slutade med att jag satt med stora krokodiltårar på kinden så fint skrivet o så rörd jag blev. Jag läste upp det för mamma när vi var o firade henne senare på dagen o även hon fick en tår i ögat av den fina texten.
Puss älskade dotter! Så stolt att jag är mamma till så underbara barn!

<3

Claes kom hem från fotbollsträningen o hade köpt 5 trisslotter till mig, gulligt o lite mer grabbigt;)
R köpte röda rosor från Ica som inte stod på handlingslistan! Pöss älskling!


 Min mamma  som jag älskar upp till månen o tillbaka <3 är i flytt tagen så vi åkte ut en liten stund, jag överlämnade min inramade Artprint till henne o hon blev så glad min älskade mams! <3

Gud vad jag älskar hela min familj! Känner mig så oerhört tacksam!

<3

O även alla mina doggisar!
Husses vovve bredvid fjärrkontrollen igår kväll .....Bonniebus!

Just nu doftar det ljuvligt ifrån ugnen här hemma, Claes o R har fixat en rabarberpaj med rabarber från trädgården bara det! Middagen tillagas av herrarna i huset idag o jag blir så bortskämd! Funderar på att ta ett glas bubbel också! Solen skiner just nu o himlen är knallblå!

Just det i torsdags var vi på vip-invigning av Leos Lekland. Det var bilar överallt o barn som var i sitt esse! Jag kan förstå att de hade kul för vilket nytt fräscht lekland! Wow säger jag, nöjesfabriken kan nog få det tufft framöver? Alltid bra med lite konkurrens. Vädret är ju toppen för ett nyöppnat lekland dvs regn, regn o åter regn. Håller tummen för att värmen kommer till veckan! Alltså riktig värme över 12 grader! Hehe
                            
Haha vi var nog först därifrån eftersom vi inte har barn i den åldern längre!
Ljudnivån kan ju lite ansträngd efter ettag??!
Två av fastighetsägarna R o Pierre ville såklart önska lycka till med en liten blomma!
Inte så jag kunde fota så mycket som jag hade önskat när det är barn överallt men jag tog några bilder på de fantastiska målningar på väggarna.



Många kalas rum, här står Avichii o vänder plattor hihi


R o Claes första rabarberpaj allt för att glädja lilla mor på mors dag!


Nr 5. R har precis läst dikten för mig!
Haha på riktigt alltså! Tror aldrig jag blivit så firad som idag!
;)))))

Grattis än en gång alla mammor!

Det är vår dag idag!

En underbar låt till er!
Luke Bryan Play it again

<3

/Petra


1 kommentar:

  1. Vilken härlig Mors dag :-) Själv blev jag tills slut firad med efter en lång jobbhelg . Kalas hos dottern
    som fyller år , där blev det semmifreddo och finaste Morsdagspresent :-)
    Kram B

    SvaraRadera