Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 maj 2015

Nu kan sommaren få komma! Dagens shopping tips!

Jag har varit ute på stan en sväng idag fick massor med mig hem! Bla hamnade jag på Chili som sålde allt till halva priset! Tror ni jag gick igång eller?! Bättre än Ullared fast inte mycket folk konstigt nog! Jag ska visa er allt jag fick med mig hem sen!
 Jag var även in på Lindex en sväng o hittade den här T-shirt bikinin i jätteskön kvalité! Liknade en Panos!
Kostade 129:- för överdel o 129:- för underdel
Ett 
 korall nagellack med gel effekt  från Lumene för 69:- blir perfekt bara den där efterlängtade sommaren kan komma nån gång!
 Nu skiner iallafall solen o vi ska grilla ikväll!

Ha en underbar lill lördag!

<3

Kramar Petra

1 kommentar:

  1. Säg inte att du var på Chili strax före halv elva
    I så fall var det ju dig jag såg..
    Snygg bikini till dig..
    Passar inte på mig..kommer jag i nån så blir det en svart son vanligt..
    Idag är underbart väder.. Nu kan sommaren få komma och stanna! / Gizze

    SvaraRadera