Petra Nyman Art & Design

tisdag 27 mars 2012

Scary Glassbomb! Min första PT-timme!


Ja det är sant! Idag ska jag träffa Malin, PT på http://www.kmti.se/ 
för att lägga upp mitt första styrketräningsprogram!
Jag har jobbat med gruppträning i drygt 20 år men aldrig satt min fot ute i Gymet!
Nu ska vi se om hon kan göra underverk med mig?!?;-)

 Petra nu är det ut från "Bekvämlighetszonen" som gäller!

Ikväll ingen Zumba för min del!

Vi ska på "Kaffeprovning" en julklapp från dottern! Ska bli spännande!
Det kommer rapport senare!

Gårdagens firande!
Ja må han leva!

Ingen vacker syn!
 Men gott var det! Här i något smält form!:-)
Jag blandade chokladglass, vaniljglass och hallonsorbé i en sockerkaksform.
En stund i frysen! OBS lägg plastfolie i botten!
Grädde runt om, hallon o blåbär i mitten!
Lite chokladsås runt om!
Mumsigt!

Mamma, lillebror( som gillar att hänga i gymet:-) o sötnosen Eddie barnens kusin!
Mycket vilja i liten kropp! ;-)))
Farmor är absoluta favoriten i alla lägen!!

 Tråkigt bara att inte Bella o Andreas är med!
Bella repar för fulla muggar inför deras skolföreställning som de kör ons-fre! 

Hittade förresten  det här snygga nagellacket på Kicks! :-)
Lite färg piggar alltid upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar