Petra Nyman Art & Design

fredag 16 mars 2012

Grand Finalen var grym! Fjärde duschen likaså!



Godmorgon på er!
Gårdagen var helt makalös!
 Jag vaknade 05:15 när R skulle gå upp för att flyga till Norrland!
 Sen dess har det gått i ett! Jobb, förberedelse av klasser! Skjuts, handling, mat, tvätt, hundar osv!
 Jag konstaterade ikväll att jag duschat 4 ggr idag?!?
Imorse för jag kände mig lite risig i håret! 1 gång!
 Efter Powerstepklassen jag körde på Tieto Enator på lunchen,! 2 gånger!
Efter fullsatt spinningklass 17:00! 3 gånger!
 Sist en riktig Grand Finale på träningsdagen! 4:e gången!
Zumba med ett glatt tjejgäng! Adrenalinet är på topp!
 Dessutom  kom jag hem när FBK reducerade i tredje perioden bara ett par minuter kvar till 3-3!
Sen behöver vi inte prata om hur det gick!;-)

Nyss kört en svettigt Zumbaklass med ett härligt "Möhippagäng" på KMTI
Vilka fina, härliga, glada, tjejer!
 Å sååå duktiga ni var!!!
Energikick!


Den vackra bruden uppburen av tjejligan!
Hon hade ingen aning om att hon skulle på Zumba ikväll! Kul initiativ!:-)
Det verkade som ni hade riktigt kul!?!:-)
Det hade jag!

Bra jobbat tjejer! Hoppas vi ses snart igen!:-)


Jag hittar inte vakthunden?!? Hmm! Gör du?!?


"Ruggugglan" är upphittad!:-) Hi,hi! Wilma vår goding!
Tror jag börjar bli lite trött!
Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar