Petra Nyman Art & Design

söndag 25 mars 2012

Grillpremiär och något "Mysko"?!?

Äntligen grillpremiär!
 Det var nog många i vårt avlånga land som hade det igår kan jag tänka mig!



Hittade dessa söta i mammas trädgård när jag var där o fikade igår!
Det är härligt med olika årstider!
 Jag älskar dem alla!
Åtminstone början av alla årstider!

Lite fetaost åkte i salladen igår!



Fortfarande för kyligt för att sitta ute på altan och äta!
 Dessutom finns det inga utemöbler där heller!:-) Hi,hi





Kycklingfilé o champinjoner i marinad!

Handlingen till gårdagens middag! Grillade både ananas o halloumi.
Hittade dessutom färskpotatis i affären även om den inte var svensk!:-) 

Och nu till något riktigt skumt!


Bellas cykel som varit "stulen"?!?
Borta i två år stod helt plötsligt vid våran bod när R skulle hämta upp grillen igår?!?
Är det någon som har ångrat sig efter två år eller?!?
Helt plötsligt fått dåligt samvete?!?
Det uppbrutna låset låg så fint i cykelkorgen!
Man får väl tacka då! Däcken var tom nypumpade!:-)
Vet inte hur många cyklar vi investerat i som blivit stulna genom åren!

Nu ska jag fixa lite Våfflor!
Det är ju våffeldagen idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar