Petra Nyman Art & Design

söndag 4 mars 2012

Pilates o årets första korvgrillning!

Idag har varit en härlig Söndag!
Jag o Bella åkte o körde mitt Pilates pass, sen hade hon sin barngrupp och jag min spinningklass! Därefter åkte vi hem och möttes av en vedeldarlukt (jag älskar den doften)! Vårvindar friska!:-) 
Så då var det bara att slänga fram korven!:-) He,he!

Obligatoriska tillbehör! :-) Boston gurka, Johnny´s senap, Heinz ketchup, rostad lök o räksallad! Mums!
Det här kallar jag härlig söndag! Hårt grillat ska det va! Doften är oemotståndlig!
Dagens klasser var Pilates o Spinning! Fortfarande väldigt fullsatta klasser kul att det håller i sig trots det vackra vädret! 
Här är pilatesövningen de hundra! Mycket bra för korsetten!

Dags att hugga tänderna i! Extra allt!:-)


Myslördag! Melodifestival så klart!
 Fast jag trodde precis tvärt emot vad det blev! Ingen enkel tävling det där!?!


Lördagens middag! Claes hade några kompisar här hemma:-)

Sallad i pastatallriken från "Perfect Home"
  Spenat, Ruccola, Isberg, Salladslök, Körsbärstomater, Gurka o Sockerärtor

En överfull köttfärspotatisgratäng  i ugnen som väntar på att bli färdig med bla  vitt vin o muskotnöt!
Så skönt när allt är i en form!
 Jag tror det blev uppskattat av middagsgästerna också?!:-)
Jag kan lägga ut receptet lite senare!:-)

Mateusfat med vackra äpplen!


Vill önska en fortsatt trevlig söndag!
Nu ska jag sätta fart igen!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar