Petra Nyman Art & Design

torsdag 8 mars 2012

Städkärring o "fönstertittare" på Kvinnodagen!


Hej på er! Hoppas ni haft, har en bra dag!
 Här är det alldeles nystädat, en doft av såpa o ajax sprider sig i huset!
 Jag njuter verkligen när det är nystädat! Två maskiner med lakan är också klara.
 Jag är så sugen på att ta tag i så mycket!
 Har världens inspiration just nu! Inte ens lite snö kan få mig på dåligt humör!:-)
 TIll helgen kommer Ika o Tomas hit på lite"Mellofinalmiddag"!
 Ser fram emot o träffa dem! Måste fundera ut middagen bara....fru velig?!?
Våra söner spelar fotboll i Carlstad United så förhoppningsvis får vi se en skymt av dem i helgen också! Dessutom kommer Julia bonusdotter hit från Örebro också! *mys* va kul det ska bli!
  Alla samlade då mår jag som bäst!

Fick användning för vinterjackan snabbare än jag kunnat ana?!?


Städkärring!

Elsa levde rövare ute i snön! Jättekul med snö tyckte hon!

Inte nog med städkärring?!? Jag är  en "fönstertittare" också! En leverans till mig!! Tjoho!
Visar er vad som kom lite senare!
Snart spinningdax!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för spännande som kommer:)! Kram lisa

    SvaraRadera
  2. Ja det skall bli så mysigt!! Petra Middagen kan bestå av något enkelt, snälla Petra krångla inte till det nu ;-)) Gillar ditt sätt att ta bort snön.. kramen

    SvaraRadera