Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 mars 2012

4 sekunder! En förfrågan o snabb överläggning! Pitchers o fotboll!


Eva ringde och frågade, jag sa JA direkt! 

Handlade och fixade en köttfärssås till ungdomarna i 190! Claes o Matte som var o tränade på KMTI valde ändå Ceylan "Pizzerian" efter sportlovsträningen! Det gäller o passa på när det går:?!?-))
 Bella o Andreas valde ändå mammis köttfärssås!


Hann med att få håret plattat av dottern!

Bling! Finaste presenten av bästa kompis! Laila Bagge smycke på! Check!

Hungriga tanter! :-)

Gilla!-knappen FB! Sverige-Mål!

Gilla igen! Mål nr 2!
  Jag har inte Michael Jacksons handske på mig!
 Fotografen  måste ha retuscherat bilden?!
Oj! De här kom visst ut idag!? (efter lite tjat på maken!;-) Sol o vårkänslor sista feb! Wow!
Jesus eller Zlatan?!?

 Kul att det bara var svenskar som gjorde mål! Även det Kroatiska!:-) He,he...

Ett "löpande" litet träsktroll på 2,5 kg! Jobbigt o födas som kvinna?!?:-)
Natti, natti!
Sov gott! Puss & Kram!

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt fin blogg du har! Härligt att se att du hinner med annat än att instruera OCH inspirera oss på passen. Vilken energi du har!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad glad jag blir! Men det är ni som är på passen som ger sån energi! Kul att du gillar min blogg!:-) Man blir ju lite nyfiken på vilka som kikar in här!
      Kram Petra

      Radera