Petra Nyman Art & Design

onsdag 7 mars 2012

Varför köper man vinterjacka när man egentligen vill ha de här?!?



Hej! Idag har jag varit på mitt jobb på SamC hela förmiddagen på personalmöte!
 Kul o träffa alla kollegor, många nya också!  Det blir inte så ofta jag är inne på kontoret! Men jag träffar en del av dem på mina klasser på KMTI!
Jag jobbar just nu 50 % mycket hemifrån o en del på resande fot! Tekniken gör att det funkar jätte bra !
Resten av dagen har gått i ett!  Jag förberedde middagen  eftersom min underbara hårfrisörska Åsa ställde upp o färga lite utväxt o piffa till mig ikväll!
 Jag återkommer med resultatet sen! Receptet lägger jag ut om det smakade gott!:-)
Ikväll laddar jag för"Sveriges Mästerkock" på tv!
Varför köper man en ny vinterjacka när det  egentligen är de här jag vill kränga på mig!
 Svaret är BILLIGT!:-)



Här är ingredienserna till kvällens middag jag håller på att förbereda!
 Byt bara ut Semlorna på bilden mot rödlök så är allt med! Hi,hi!
Ett nytt recept jag ska testa som jag lägger ut om det blir gott?!? :-)

Lök o paprika!

Strimlad kycklingfilé och grönsaker!

Ser rätt gott ut!

Jag letade efter en hund!!! Det var tydligen skönt o ta "eftermiddagsluren"  på ett hårt badrumsgolv!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar