Petra Nyman Art & Design

måndag 14 december 2015

Lucia! Tredje adventsmiddag!

Hoppas ni mår bra! <3  Såg lite på tv 4:as Luciatåg men annars är barnen stora så det blir inga luciafiranden direkt!  O jag lussade inte för min förkylda man imorse heller! Hihi O inte han för mig! Kommer ihåg vad Claes ogillade att ha stjärngossestruten på huvudet?! Han var inte bekväm o vem skulle inte varit obekväm i den? Bättre med keps! Hihi

<3

Nu till middagstipset! Så gott!
Receptet hittar ni........... så gott!
Annars har vi  promenerat runt med doggisarna! 
Tänk att Lunnevi har säkert både Bella o Claes roliga minnen ifrån när de gick i mellanstadiet!? 

<3
Första dagen med lite frost! Men jag orkar inte med att det ska bli glashalt på vägarna!
Suger åt mig inspiration till mina målningar!
 Jag håller hårt på traditioner men till Lucia tycker jag det är ok att första julskinkan åker in i ugnen!
Det blev kvällens middag helt enkelt! Västerviks senap måste det vara också!


Brasan den 13 December 2015 check!

Mys på o ta hand om varandra

<3 <3 <3

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar