Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 december 2015

Julklappstips! Julgalan! Julfilm! Julstämningen på topp!

Nu mina vänner skiter jag i jantelagen för en liten stund! Men jag är faktiskt sjukt stolt över min glasunderlägg! Jag skulle själv bli glad om jag fick dessa i julklapp hihi, som en liten konstsamling i en liten ask.
Har ni problem att hitta på julklappar så har ni mitt tips här! För 350:- kronor så är problemet löst!
petranymanart@mail.com


Många timmar jag lagt på de här! <3
Här har ni någon som inte bryr sig ett dugg om Jantelagen! ;D
Söndagens adventsmiddag ....mindre grädde åt folket tydligen?!  Jag blev så exalterad över mannens sms att han fått tag på diamantbiljetter, precis framför scenen till julgalan så 3 sekunder senare såg det ut så här!!!!!!!

Tyvärr hörde jag att maten inte var något vidare från en som var där förra året men vi konstaterade att god mat kan man äta en annan gång isf! Kul med bra artister, trevligt sällskap o nära scenen!

19 dec o jag såg att fler vänner ska dit så det blir kul att träffa er alla!
<3

Min tillfälliga ateljé! Men jag trivs här på golvet! haha

Hon har så roliga sovstilar?!


Här är julstämningen på topp! Såg ni min lilla julfilm som förgyllde min dag?! Jag har gått omkring o smålett hela dagen åt den!
Ni kan se den på min insta eller  fb!

Eller göra en egen?!? Appen heter Elf Yourself!

Sjukt kul eller så är det jag som är lättroad! Haha

Vet inte om resten av familjen är det dock??

Nu har R skjutsat Claes o Josefin till tåget för imorgon åker de till Nerja o kommer inte hem förrän 23 december. Så underbart härligt för dom!

R o Julia åker upp till Stockholm o tittar när Bella har uppvisning med Balettakademien (tror det kan bli snäppet bättre än filmklippet?? ;D) Haha o jag stannar hemma o kör pilates, spinning o tar hand om doggisarna!


Kram på er! 

Ha en fin kväll!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar