Petra Nyman Art & Design

måndag 7 december 2015

Barncancerfonden! Låt på repeat! Brickbord! Julklappstips! Lite gråtmlld!

Det är lite vemodigt med december trots att det är den mysigaste månaden!? Det ska mysas så mycket så det går till överdrift o det kan ibland ge lite ångest att kika in på facebook eller Instagram speciellt för någon som inte mår bra??

Jag som alltid vill ta alla under mina änglavingar tänker på uteliggare, flyktingar, sjukdomar, depressioner, mobbning...................ja allt som gör människor olyckliga!

Jag försöker alltid tänka något positivt varje morgon för det gör dagen bättre, testa! Jag är en väldigt blödig person, det har jag nog ärvt efter mormor!? <3

Jag lider så fruktansvärt med alla som inte mår bra denna tid så jag går av på mitten!

Tackar gud att man är född i rätt land!
Samtidigt vill jag försöka profilera mig i design o konstvärlden vilket känns väldigt ytligt när världen ser ut som den gör nu........

Men kan jag göra något gott samtidigt känns det bättre.......

...... annars är att sälja sig själv INTE min grej!


Light side heter mitt senaste Brickbord som jag är väldigt stolt över.




500:- går till barncancerfonden under december månad.

Det kostar 3000:- men som sagt du bidrar samtidigt till Barncancerfonden med 500:-.

Vill ni få den levererad innan JUL så beställ innan 18 december för säker leverans innan jul!

<3


Jag gråter typ en skvätt varje gång jag lyssnar på den! ;)

Är så tacksam för att jag har det så bra!


Den här låten  har gått på repeat sen jag o mamma var o tittade på Bella på Balettakademien då vi hörde den för fösta gången, de stretchade till den.

<3


Ge någon en extra kram, komplimang idag!

<3

/Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar