Petra Nyman Art & Design

tisdag 22 december 2015

Min nya Webshop! Julgalan! Paket av en fin bloggläsare! Födelsedagsfirande! En jävla underbar jul!

Hej vänner! Nej jag har inte slutat blogga även om man kan tro det!

Äntligen! Ser ni fliken intill där det står WEBSHOP! Klicka in där så får ni se min nyöppnade webshop! Så himla kul!

<3


I lördags var vi på julgalan! Vi hade hört o läst att det strulat ganska mycket på andra ställen så vi var grymt nöjda när det var superbra eftersom vi inte hade några stora förväntningar direkt!
Jag blev så otroligt glad o överraskad när det plötsligt dök upp en bloggläsare som hade med sig ett fint paket till mig!
Så otroligt gulligt så jag blev rörd till tårar! Hon hade läst att jag skulle till julgalan o letat upp mig bland alla som var där!

Min klänning hittade jag på rea på Hanna Graafs webshop femme collection
Kändes som om jag hade nattlinne på mig! Inget som klämmer någonstans! Hihi
Tusen tack fina Jessica för din otroliga omtanke det värmde ända in i hjärteroten!
Det finaste paketet med sidenband!
Man tror att det typ bara är mamma o kanske dottern ibland som läser min blogg?!? Det är ju egentligen den här anledningen till man bloggar.

Att man inspirerar någon är det absolut finaste man kan höra!

Otroligt uppskattat o jag fick känna mig som typ Pernilla Wahlgren ettag?!? Hihi
Vi satt nära scenen o jag lyckades få till en otroligt fin bild på Måns!
Så otroligt många bra artister o grym scenshow!
Bella fixade festfrisyren åt mig, det tog max en minut! Hihi hade inte tid att varken platta eller locka så ett litet tips! Lite festligare än bara en vanlig toffs!
Vi började hemma hos våra förra grannar som bor i stan o åt lite ost o kex innan vi tog en taxi till Löfbergs Arena där julshowen skulle gå av stapeln.
David Helenius höll låda i vanlig ordning! Hehe, där sitter det inte fast inte!
Lena öste på!
O även lite lugnare med piano Jag är ingen älskling!
Dålig mobilbild men Jillsan tillhör min mans favoriter!
En grym show!

Rose-Marie som har Darin som sin favoritartist! Han är grym!
Dansarna var också grymma!
Julbordet var också helt ok! Ingen kö någonstans, inget var slut som man hört talats om förra året!
Tack för första julkänslan o sista showen för julgalan i år!

R har även fyllt år i söndags! Han fick den här bilden skickad av våra vänner Pierre o Anna!

Haha

Ja må han leva uti hundrade år! Skinkmacka, kaffe o paket på sängen!
 Hihi så många som ville gratta!
<3
En mysig lugn läsdag!

Vi åt födelsedagsmiddag som R önskat sig nämligen oxfilé, hasselbakspotatis, sparris o vitlökssmör!
Grattis älskling!

Jag gjorde blåbärspaj i minigrytorna till efterrätt som vi intog till Solsidan o Helenius hörna
med vaniljglass o vaniljvisp till! Mums!
Igår var vi ute o handlade hela förmiddagen jag, R o dottern! Julgranen köpte vi på IKEA där vi även åt lunch! Granen ska kläs ikväll eller imorgon enl tradition.
Bella har minijul med kompisarna ikväll så vi får se om vi hinner!?
På kvällen åkte vi ner på stan o åt middag på Fontana di Trevi innan vi gick på En jävla underbar jul på filmstaden som var en av födelsedagspresenterna till R!
Jag, dottern o Mams!
Filmen var sevärd, både skratt o gråt! Men man blir lite nervös emellanåt men inte lika som man blir av tomten är far till alla barnen!? Hihi
Jag håller på o fixar i min webbshop som faktiskt är igång nu! Jag ska bara marknadsföra den lite!

Kika in!


Den här kudden blir din för 380:-

Det finns många fler att klicka hem!

Man kan både delbetala o få en faktura utan extra kostnad!

Ha en underbar dan före dan före dopparedan!

Imorgon kommer sonen hem från Nerja! Det ska bli så mysigt!

Även Julia o farmor o farmar kommer imorgon kväll!
Snart är alla här så härligt!

Vi har köpt de obligatoriska bingolotterna till uppesittarkvällen!

Jag packar upp matkassarna o julmusiken strömmar ur högtalarna!


Ha en fin dag kära läsare! Om ni ens hinner läsa nu i julstressen?!?

Kramar Petra

Nu ska jag packa upp matkassarna som R o Bella varit o handlat!

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar