Petra Nyman Art & Design

söndag 20 december 2015

Första julbordet! Påfyllning av fransar hos Linnea på CutandDrive!

Veckodagarna går fort nu! Jag har inte varit på blogghumör heller för den delen! Men vet att jag tycker det är så kul att kunna gå tillbaka o kika in i efterhand! 
Hur har ni det i julstöket?!?

Jag har iallafall varit o fyllt på mina fransar på CutandDrive bara en sån viktig sak!
Jag har inte använt mascara på flera år nu! Så himla skönt faktiskt!
Fina Linnea är så duktig o gullig! Så är du nyfiken på att testa fransar  kan jag varmt rekommendera er att besöka henne! Snabb, duktig o de sitter lätt i tre veckor innan man behöver fylla på igen!
 R:s kollega som vi umgåtts med många år nu, våra underbara vänner Micke o Helena kom förbi innan julbordet då det skulle bjudas på julbord för personalen!
 Eftersom vi drog utomlands förra året när R fyllde år hade de med sig presenten nu istället! Så fin kudde som Helena sytt själv med lite jaktinspirerat tyg som R önskat sig! Plus två tavlor i samma stil!
En underbar julgrupp hade de också med sig! Tur att Claes är i Nerja för jag ska aldrig glömma ett år när jag köpte julblommor för säkert en femhundring o Claes fick en allergisk reaktion, (jag kvaddade en bil men det är en annan historia) sen dess är det inte så mycket julblommor hemma hos Nymans!
Annars är hyacinter så fina o doftar underbart, min favoritjulblomma!
Jag o Helena väntar på att resten ska komma till Plaza!
Jag fick en vit topp av mamma som jag invigde i torsdags, men lite mörk bild. 

Tack mams!

Tänk att jag o R träffades här på Plaza första gången då det sa klick!

 Det var -92!
-93 kom Bellsan! 

<3
Jag har längtat efter sill i flera veckor! Hihi
Vi hade trevligt! Men det ser lite allvarliga ut här!? :))) Hihi
Mamma som fixar bokföringen var också med! Claes har också jobbat lite  men som sagt han är i Nerja!
Proppmätt!
Vi tog en taxi hem! Sjukt länge fick vi vänta men det berodde på att det bara var en som jobbade i torsdags kväll?!? What! 52 52 52 nu får ni nog anställa några fler!

Jag o R kikade förbi morfar på en fika! Inte alla dar man får hembakat till kaffet!

Morfar 93 år skickade dessutom med en kasse med glutenfria bullar han bakat till sonen!

Han är helt fantastisk!

Kul när man hittar gamla kort hos morfar!

Tex det här fotot på Claes o Bella en midsommarafton!

Godingar!

Det bästa är att hon är hemma o har jullov!


<3

Igår var vi på julgalan!

Idag firar vi R som fyller år!

Kommer i nästa inlägg!

<3

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar