Petra Nyman Art & Design

tisdag 25 mars 2014

Vårt stamställe i Nerja! Bruxelles Nerja de Nerja!

 
 Vad vi moffar här i Nerja! Ja herre gud vart ska det här sluta?!? Pizza, pasta, öl, chips, glass o stora köttbitar med fet sås! Mooooahhha! Vilken tur att vi är hemma nu o att det är våffeldagen o Claes födelsedag imorgon! :D.... Å vilken tur att jag vikat bort min Powerstep imorgon för säkerhets skull men vi firar med släkten först på torsdag! <3 Ja, ja jag kommer nog igen ska ni se! ;)
Topp restaurangen i Nerja! Så god mat så man svimmar!
Musslor är deras specialitet, men oxfilén smälter i munnen o pastan är något av det godaste jag ätit!
Perfekt laxpasta!
Aldente! Lagom med sås o perfekt smak!
Min fina man! <3
 
Här har vi precis intagit en smarrig pizza på  Antica roma!
Det blev en ganska sen middag! Vi satt ute o trotsade kvällskylan! Filt o sjal gjorde susen!
 Sen japp självklart fotboll på El Fuego!
Lyllo mig!;) Men det var väldigt vilket drag det blev!
Spännande match! Barcelona vann till slut! :)
 Fotboll El clasico o Spanien står stilla!
 
 Ett glas bubbel o oliver i solen innan middagen igår!
Vår bubbelpool är under renovering så det blev inget bubbel med bubbel den här gången!
;)
 
Nu är vi hemma igen!
Jag har tusen saker på "todo list"!
 
Nr 1 är att fixa våfflor tills Claes kommer hem ifrån fotbollsträningen!
 
När han föddes den 26 mars hade jag typ honom o en massa våfflor i magen! Hihi
 
Så det är ett måste på våffeldagen!<3
 
Är ganska trötter! Grusiga ögon! Vi gick upp i Nerja den okristerliga tiden 04:15!
Vovvarna är hämtade! <3 Jag ska fixa våfflor o köttfärssås!
Om en timme börjar "Halvåtta hos mig" igen! (Utan Helge Skoog)
Men först ska jag tvätta av mig ansiktsmasken jag slängde på mig för en kvart sen!
 
Behövde en liten fukt boost!
 
Ha det gott i stugorna!
 
Imorgon blir det skönsjungande födelsedagssång!
 
Han leve! Hipp hipp hurra för Claes!
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar