Petra Nyman Art & Design

lördag 8 mars 2014

Fransförlängning i Göteborg! Ny explosion!!

Jag bor på samma  hotell som Madonna när hon har haft sina utomhuskonserter på Ullevi! Kanske inte samma rum dock?!? I morse vaknade vi tidigt eftersom R ska till Portugal på grabbgolfresa o jag skulle iväg o köra Zumba efter min förkylning på Tieto!  Det behövdes bara lite musik o glada människor så var jag på G igen! Så skönt! Träning ger så mycket! Kom ihåg det om det tar emot att ta sig iväg! Man får hundrafalt tillbaka helt klart! Ja, sen bar det iväg på ny tågresa mot Götet! Idag fick jag reda på att en av killarna som satt bakom mig hade varit på vårdcentralen o väntat i över en timme för han trodde han hade en tops i örat? Men när han väl fick komma in o undersökas som tog två min fick han reda på att han inte hade det! Alltid spännande att åka tåg! Man får höra så många livshistorier! <3 Hihi
Sen var det två barn på tåget som vinkade till sin mamma 100 gånger o gjorde slängkyssar så jag var tvungen att kolla in att någon hämtade dem vid tågstationen i Göteborg innan jag fortsatte till hotellet! Det gjorde det såklart! Kändes som det var typ mormor o morfar som stod o vinkade så glatt! ;) Hönsmamma är väl inte jag?!? O några tårar i ögat även där! PMS på G måntro?
Här bor jag i natt!
 
Ser fram emot min fransförlängningsutbildning imorgon!
Det ska bli så spännande!
 
Ser ni glashissen! Påminner om Marriott i NYC den enda skillnaden nu är jag på våning 2 av 6!
I New York var vi på 48:de våningen!
NU är farmor o farfar o hälsar på Bella i New York!
Hoppas ni får en underbar vecka over there med barnbarnet!
<3
Utsikt från min balkong!
 
Shit så högt! Våning två! Huga! ;)
 
Lite vatten o palmer! Fint hotell!
Jag gick ner efter Let´s  Dance för att få lite mat i magen! OBS ska ni åka tåg mellan Karlstad o Göteborg kom ihåg det finns ingenting att äta förutom godis! BLÄ!
Så jag var riktigt hungrig när jag fick in den här laxpastan ifrån gourmérestaurangen!
Jag fick äta den ute i puben!
Smarrig värre! Jag o Bella skypear för fulla muggar medan jag äter!
Så mycket vi hade o prata om! Hihi
 
 Oj där dör telefonen! Batteriet är slut!
Jag betalar notan på 400:- o går upp på rummet!
Sätter i laddaren i telefonen!
Sen! Varning för känsliga läsare!
PRUTT!
Det sprutar ur baken!
Shit pomfrit!
Jag är aldrig dålig i magen! Inte ens i Thailand! 
 
 Här var jag lyckligt ovetande!
 
In bed with Madonna! ;)
Jag ringde ner till receptionen o berättade! Ville inte att någon annan skulle behöva uppleva det här!
Gulliga kom de upp med en morgonrock o tofflor! Min lilla silkesmorgonrock från Thailand ligger blöt i badkaret!
 
Yes! Min dag! ;) Hur var er?!?
 
Nu natti natti!
Först ska jag googla vem som åkte ur Let´s Dance!
 
Imorgon ska ni få följa med på min Fransförlängningsutbildning här i Göteborg!
Kul att jag fått några aspiranter som jag kommer få öva mig på!
Fler behövs! Hihi
 
 
Sov gott mina vänner!
Det kommer jag göra nu!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar