Petra Nyman Art & Design

torsdag 20 mars 2014

Pearls by Mia! Lillängshamnens fiskrökeri!

Yes jag fixade dagens lunchpass på Tieto som var Powerstep med diverse Tabataövningar trots den enorma träningsvärk jag har just nu! Borde öva Zumbakoreografi men det går bara inte! Jag är stel som en pinne! Längesen jag hade en sådan här träningsvärk!
Imorgon kör jag de två sista passen för den här veckan som är "feelgoodträning" ehe?!
Zumba o 80s 90s spinning!
<3

Nyduschad efter lunchpasset! Jag var tvungen ta en bild på min senaste investering i garderoben!
En Cashmere-poncho från Pearls by Mia! Den är så skön o en riktig "bubblegum" färg som piggar upp allt det gråa just nu!

Priset var 600:- Grymt billigt för att vara 100% Cashmere!
Den här kommer användas flitigt är jag säker på! ;)
Imorgon kommer förresten den duktiga fotografen Öivind Lund hit för att låna o fotografera i vårt badrum till någon reklam, tror det var Klässbols linneväveri?!? Ett havsgrönt badrum var de ute efter! :)
Ska bli spännande att se resultatet!



Efter jag jobbat klart på SamC  i  em åkte jag till Lillängshamnens fiskrökeri o köpte färska räkor o aioli!
129:-/kg för färska räkor var rena fyndet!
Löjromen kostade 990:-/kg (kan inte vara fynd va?!?)

Tänk att man har så mysiga ställen att handla på bara några minuter hemifrån!
Har vunnit flera utnämningar för bästa ??? Kom inte på ordet just nu! ;)


Inte många båtar än så länge i Lillängshamnen!
Nu ska jag koka ägg,  duka fram färska räkor o aioli!

Mumsigt!

Gokväll i stugorna!

<3

/Petra


2 kommentarer:

  1. Gud vilken snygg poncho, kan man beställa den på nätet? Ha en skön helg vännen. KRAMISAR TINA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om det går men du kan säkert beställa av min kompis Frida som har Bloggen http://www.blandannat.se/ 599:- för en cashmere poncho! ;)Jag beställde den av henne! Ha en underbar Lill-lördag! Kramar Petra

      Radera