Petra Nyman Art & Design

torsdag 20 mars 2014

Vårdagjämning! Ömma lår! Pearls by Mia!

Vad hände med våren? Som tur är inte vinterdäcken bortstädade än! Igår satt jag vid datorn mer eller mindre hela dagen! Ni vet sådana dagar när det aldrig tar slut på mailen o telefonsamtalen! Jag har förmånen att kunna jobba hemifrån så jag börjar alla dagar i sängen med dator, kaffe, doggisarna o Nyhetsmorgon på tv:n.
Bästa starten! Lyxigt! Ja verkligen jag vet!
Igår gjorde jag allt för att försöka vika bort mitt Powerstep pass!
Tisdagens styrketräningspass har satt sig rejält i låren! Jag har träningsvärk from hell!
Jag kände mig nästan sjuk så ont hade jag! Konstigt jag som tränar jämt! Där ser man vad viktigt det är med variation i sin träning! :)
Nepp! Ingen som kunde hjälpa till! Så det var bara att bita ihop o åka iväg till KMTI o köra!
Hur ont kan man ha i ett par lår liksom?!?
Jag fixade passet ändå! Det gick bra bara man blev lite uppvärmd!
Idag är det lika illa igen! Nu ska jag strax åka iväg till Tieto för lunchens Powerstep!

Tur att man vet att det inte är farligt! ;)

Här ser ni mig efter passet igår! Totalt utpumpad!
Nej det blev inget besök till Frida på House of Lola visning!
Jag damp ner i soffan istället i morgonrock o kollade på Sveriges Mästerkock!
Jag lyckades shoppa en Cashmeresjal ändå en kompis till Frida som även säljer fina smycken!
Pearls by Mia! Jag ska visa er vilken härlig färg sen! Hinner inte nu!
Klickade hem ett par ljusrosa byxor också!
Vill ha vår nu!

Idag ska jag åka till kontoret en sväng!

Exakt 17:53 är det vårdagjämning!

Funderar på färska räkor ikväll!

Ha en bra torsdag!
Kör försiktigt om ni är ute på vägarna!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar