Petra Nyman Art & Design

tisdag 25 mars 2014

Busy busy busy doin nothing at all! Avkopping i underbara Nerja!

 
God morgon härliga läsare! Att få några sådana här dagar här nere är guld värt! Åkte ner till Nerja för att fixa o kolla till vårt hus innan uthyrningen drar igång ordentligt! Nu har vi ju världens bästa John på Burriana Properties som fixar o hjälper till, men det känns ändå skönt att få några dagar här! Det är uthyrt så mycket så vi hann knappast med att boka några veckor själva! Det är så kul att så många vill hyra vårt hus i Nerja! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra som vi gör! Det är bara ni hör av er på min mail om ni vill ha fler tips eller funderar över något! Ni är alltid varmt välkomna!
Nerja 24 mars! Så underbart lugnt o härligt!
Glass på Balcon Europa!
Inte ofta jag äter glass men den här vill jag inte missa! ;)
Lite mello o Ace Wilder! Om någon skulle ha missat henne!
Andra plats i melodifestivalen! Skön tjej!
Shit! Låten handlar nog om mig! ;)
Vad lat jag är!
Å mätt! Hihi
Vi har packat upp de nya solsängarna ändå!
 
Ja det får plats några fler här!
Välkomna! Big family! <3
Nerja lugn är inte fy skam!
 
 
Inte nog med att jag D-vitamin boostar så C-vitamin boostar jag också! Hihi
 
Skratt o Kärleksboostar!
 <3
 B-vitamin boostar!
Hehe <3
Kallaste ölen i Nerja!
 
 
Jag åt en sallad med lax som var riktigt bra!
Alla grönsaker smakar så mycket godare här än hemma!
Mmmm....
Omega -3 boostar!
Lax!!!! Chevré, avocado, valnötter, oliver, tomater! Så himla gott!
 
Det har blåst lite mer idag än igår!
Men efter lunch brukar det alltid bli varmare!
Vilket det blev!
 
Men himlen o havet är blått!
 
 
Mitt senaste hemklickade fynd från Clarks!
Ljusrosa!
Jätte sköna! Strl S
Funderade på en Flamenco show ikväll!
Men vi hamnade på det vanliga haket! Bruxan! Hihi
 
Filter "Blek" i kameran!
Mmm... en glass i solen!
Träningsvärken är borta!
Ska bli skönt att få tillbaka lite av den när jag kommer hem!
 
Dessutom är jag grymt inspirerad på att skapa!
 
Snart ska vi fira ett födelsedagsbarn där hemma också!
<3
 
 
Tack för att ni finns!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Det ser lika underbart ut som vanligt, inte så länge kvar tills vi åker :)! Nu ska vi ju dessutom vara där i två veckor! Ta hand om er! Jag har en litenliten sak som jag vill att du köper med från NY om du har plats :)!!!! Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två veckor! What?!? Så härligt! Självklart fixar jag det vi hörs innan vi åker! Körigt nu! Hihi Kramar

      Radera