Petra Nyman Art & Design

lördag 23 juli 2016

Stranden! Marknad o Ayo!

Lite dis här men väldigt varmt. Tror jag badade 20 gånger eller rättare sagt "doppade mig".
Vi lyssnar på podd, läser o som sagt badar!


Innan stranden gick jag o mamma en sväng på marknaden det var så varmt så vi fick skjuts upp av R!
Det finns det mesta på marknaden allt från kryddor till gigantiska trosor! ;)



Fräsch frukt o avocadon  kostade 1 Euro per kg.
Det ser ju nästan kylslaget ut men skenet bedrar! ;)

Vi skyndade oss ner till stranden direkt efter marknaden,
ett marknadsfynd var fjärilsväskan för 6 Euro. Jag köpte även ett par snygga skor som är riktigt sköna.
En lunchpaella på Ayo hör också till! Kö långt ut på gatan men vi fick ett bord till slut även om vi fick sitta vid olika bord.
Ett sista pass på stranden innan obligatoriska Yatzy på altan.

Vi kör bäst av 7 omgångar! (6 vinnarskallar) 

<3

Nu smälter jag snart här jag sitter på altan o bloggar! Hot like hell! Hihi

Kramar Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar