Petra Nyman Art & Design

torsdag 28 juli 2016

En underbar vanlig dag i Nerja!

Dagarna går i varandra, det bara flyter på lixom det är väl det som kallas semester antar jag. 

Vi har verkligen helt fantastiskt härligt. Våra familjer funkar så himla bra ihop så jag skulle nästan kunna tänka mig att bo i kollektiv med dessa <3


Vi strosade upp på stan för att äta middag! Vi är åtta stycken så det kan vara lite svårt att få bord på vissa ställen. Idag har vi bokat bord på ett nytt ställe som ligger lite bortanför Balcon Europa.
 Yatzyturneringen ingår i semsesterrutinen.

SYYYYYND Manne!!!!!!!!!!!!!! ;D!!
Det här är på blodigt allvar det! ;)))) Med risk att det kan bli dålig stämning i gruppen!?? Haha...
På väg upp på stan gick vi förbi hotell Parador. Det finns inte många hotell i Nerja vill man ha stora hotellkomplex får man åkta till Marbella.

Det här hotellet är det man ser från vår strand Burriana Beach som är den största i Nerja.
Lise Sandahls jumpsuit som jag vikit upp lite för det var så himla varmt! <3
Kolla vilken fin familj Fredholm som förgyller våra dagar här <3

<3
Serpentinbacken upp till stan check med obligatoriska bilderna tagna.

Så här tycker Charlie om att vara i Nerja! De har varit här sen Charlie var två år.
Sötnöten! <3
Far o son Fredholm!
Lisa måste man smygfota annars fastnar hon inte på bild! Hihi....
 



Vi fick bord på Antiqua Roma
Josefin o Claes! <3

Fina, gulliga Nathalie! <3
Charlie var lite skeptisk till servitören först! Hihi inget pokerface där inte! <3 

Nej nu ska jag ta mig ner till Beachen! Kanske hinner ett inlägg till först!

Nu ska vi njuta av sista dagarna här!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar