Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 juli 2016

En underbar familjekväll i Nerja!

Bilder från sista kvällen innan mamma o Bella åkte hem, det här ska jag titta tillbaka på när det är grått o kallt igen.


Jag får aldrig nog av den här bouganvillan. Det är så typiskt Spanien med vita hus o dessa fantastiska blommor. 

Efter stranden tog Bella en liten stund vid poolen precis nedanför oss. Man får sina rutiner här i semesterlunken.
Här är vi på väg upp på stan för kvällens sista middag med gänget!
Den här klänningen från Lise Sandahl har jag även i lång modell o jag funderar på att ha den på Bröllopet vi ska på i Frankrike i September.
Finaste Claes o Josefin stannar ändå en vecka till!
Josefin o Bella som var på Beyonce igår o det var tydligen hur bra som helst!
<3 Saknar dig Bellsan!!!
Tänk er denna i lång modell på ett Slottsbröllop! <3
R ställer upp på bilder fast han är nog jätte trött på mig?!? Hihi
Claes o Josefin såg en så gullig hund som bara låg o kikade på folket som strosade förbi!
Hihi vilken cooling! Längtar även efter våra små därhemma men de har det så bra med farmor o farfar <3
Vi tog en sväng til Balcon Europa! Bella som är mästerfotografen!
Selfiepinne var det längesen jag såg?!?
Lite molnigt men ändå varmt i luften.
De andra hade gått före till restaurangen. Det är väldigt fullbokat överallt när det är högsäsong.
Finaste Bella vad vi saknar dig o mormor!
<3
Vackra dotter!
På väg till restaurangen i folkmassan!
Sedär....... träffade vi våra vänner Linn o Tom vars föräldrar också har hus i Nerja.
De var  en av de första kompisar som köpte i Nerja.
Det köpet har vi aldrig ångrat! Nu är det flera svenska familjer vi känner  som har hus här.
Vi åt på Pinocchios rooftop,  (finns två restauranger i Nerja) mamma hade köpt en Messi otufit åt Eddie (min brorson som fyller sju år idag) läs onsdag! (
Ligger ju lite efter med bloggen men nu ska jag blogga ikapp!!!! ALLA ANDRA ÄR PÅ STRANDEN ;)

Hipp hipp hurra för Eddie idag!!! <3

Myyysigt o Pizzaätandet fortsätter för mig! Vart ska detta sluta?!? Hihi
Första kvällen det blåste lite här uppe på taket!
Instaläge!!! <3 Dessa underbara godingar!
Några dagar kvar här i Nerja med familjen Fredholm som nytt sällskap! <3
Det är underhållning det också! :)

Kommer i nästa inlägg!

Kramar från ett underbart härligt varmt Nerja!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar