Petra Nyman Art & Design

lördag 23 juli 2016

Antiqua Roma! Balcon Europa! Make Over!

Efter strand, yatzy, o altanhäng (vi har våra rutiner här) bestämde vi oss för att gå på den Italienska restaurangen Aniqua Roma för kvällens middag.



Min fina mamma o jag! <3

Bella ville sminka mormor o så fin mamma o mormor vi har! <3
Kul att få känna sig riktigt ompysslad av barnbarnet.

Den här bilden! <3 KÄRLEK!

Det tar sin lilla stund att gå upp på byn! -Ta ett kort da! - Ta ett kort da!

Det är mig dom härmar! ;D!


Far o son!
Konstigt om man vill ta ett kort lixom?! ;)

Bella o Josefin med raska steg! Börjar nog kurra i magen?!




Vi kom fram till slut! Fick bästa bordet!
Kolla utsikten mot Balcon Europa
Jag o R delade på en pizza o en tomatsallad! Jösses vad mycket pizza o pasta det blivit dessa dagar!
Jag sprang upp till marknaden o hem igen det var dryga 3 km o jag har fortfarande träningsvärk efter den branta uppförsbacken. Det är för varmt för att träna helt enkelt!

Syster o bror!
Vi tog en sväng ut på Balcon Europa innan vi vandrade hemåt i den ljumma natten.
Finaste Josefin o Claes!<3
Att få umgås med dessa är verkligen så härligt! Så mycket skratt o så mycket humor! Det är inte långtråkigt direkt!!!
Godnatt från Nerja! Ännu en helt fantastisk dag! Man får nypa sig i armen så härligt har vi det!

Varma kramar från Nerja!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar