Petra Nyman Art & Design

onsdag 2 september 2015

Överraskning! Ny bil en BMW! Gustaf Fröding Vernissage Petra Nymans Art!

Jamen hur snopet var inte det här?!? Vi var bjudna på ännu en lunch av Bmw poolarna o jag var säker på att R skulle bli sugen på att köpa den här bilen som jag provsatt i på Mörudden men att affären redan var klar hade jag ingen aning om??? Dum blondin helt enkelt!
<3

Jag har aldrig känt mig mer som en dum blondin än idag! När vi satt där på kontoret o Magnus lämnar över en hjärtan ask med orden from me to you o jag öppnar den fina asken med ett par bilnycklar o vi sedan går ut till denna lilla fina present! Jag fattade ju fortfarande ingenting!? Haha


Trodde det var så det gick till i bilbranschen när man säljer in något!? 
 Så smickrande liksom! Hihi
<3

Tada där står hon min lilla pärla!
 <3
Puss på er Maria o Magnus!
Äntligen en bil i min smak! ;)
Inte för stor, inte för liten, inte för hög o med hög säkerhet.


Inga Porschar eller Range Rover i världen kan få mig att tycka något annat så det så!:)
Har fått min första kurs i alla knappar o finesser! 
En del var väldigt bra! ;) Typ att man sparkar med foten under bilen där bak så öppnar sig bakluckan utan att man behöver tex ställa ner matkassarna för att öppna den, bara en sån sak! ;)
Köper man bil blir man bjuden på lunch ;)

Vi åkte till Gustaf Fröding där jag ska hänga några tavlor i Oktober.

Tusen tack bästa Åsa för förtroendet!
(Kul o ses idag också)

<3 <3 <3 

Då måste du komma på mitt första Vernissage! Det skulle vara så kul!

Inge nervös alls!????????
Vi åt en grym lunch på Gustaf Fröding! 
Man kunde välja mellan lax med vitvinsås eller egenrullade köttbullar.
Det fanns även småformar med blåbärspaj o vaniljsås till efterrätt!

Jag var ju så stressad efter bilköpet så jag hade inte ro att äta hoppade efterrätten ;)
Men laxen var väldigt god!

När jag kom hem har jag målat med en liten sällskapsdam vid min sida! <3
Igår åt vi fisk! Vem har sagt att fisk behöver vara tråkigt??

Recept hittar ni 


Har ni lärt er hur fisken aldrig blir torr mera nu?? :)



All kärlek till dig! 

Imorgon är jag så peppad för Pilates o spinning på KMTI!
Mina första pass den här terminen.


Hoppas vi ses!


Godnatt eller godmorgon!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar