Petra Nyman Art & Design

måndag 31 augusti 2015

Inviger nya träningstightsen! Missad fest! Enkla middagstips!

Ny vecka! Nya möjligheter! Haha så klyschigt men så känns det faktiskt! Jag har ju varit lite lagom sjuk nu alldeles för länge! I lördags var vi bjudna på fest till vår snickare men jag var klok nog att stanna hemma o kurera mig! Skjutsade iväg Bella till några kompisar som skulle ut på kvällen men Bella är ju också krasslig så hon kom hem till mamsen istället!
Temat på festen var huvudbonad! R visste sen vi var på efterfest hos Magnus o Maria på BMW! ;)att det fanns en massa roliga utklädningskläder där.

Visst blev han lik Magnus Uggla min man förutom att han är dubbelt så lång då?!?

Han fick gå ner på knä här! Hihi


Men man kan ju inte skita i o laga mat!? Så jag gjorde de enkla fläskotletterna i ugn!
De sköter sig själva receptet hittar ni
HÄR!


Annars har jag haft sällskapsgroda i sängen ;)Tror jag har sovit i två dygn i sträck
Igår gjorde jag ännu en enkel rätt med strimlad lövbiff

Recept hittar ni 
Sen har jag snubblat i trappan då jag fastade med flipfloppisarna! Blev paff när jag upptäckte ett blåmärke på underarmen ett par dagar efter. Trodde jag hade influensavärk i kroppen ettag?!? Hehe




Idag har jag tränat min 7 minutes WC App, den första träningen på en månad!!!!! Det är som att starta på noll igen! Känns iallafall himla skönt att vara på G igen men tänkte smyga igång lite smått. 

På onsdag kör jag pilates och spinning. Torsdag powerstep med tabata o fredag spinning! 

På lördag åker vi tillbaka till Nerja igen, där blir det bra backträning! ;)
Så jag har bråda dagar med mina målningar........... work hard, play hard!

<3

Skönt att få inviga mina nya träningstights jag köpte för en månad sen! ;-D!

De kommer från Casall om någon undrar?


Nej nu ska jag sätta fart igen! Jag letar träningsmusik, målar, lyssnar på podd o nu ska jag skriva handlingslista! 


Ha en bra start på veckan!

Kram Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar