Petra Nyman Art & Design

fredag 4 september 2015

OTÄCKT o helt underbart! Min själsfrände!

Vilket lyckorus på riktigt alltså! Att inte kunnat träna på en månad pga halsont o nu tre dagar i rad även om inte höstschemat blev speciellt långt för mig innan semester i Nerja igen!? Vi åker i natt då flyget går tidigt i morgon från Rygge till Malaga! Tror jag ska kämpa o sova i bilen istället?!?
Kollade yr o det kommer inte vara bästa vädret i Nerja imorgon men varmt! Det blir som det blir het enkelt!
Nöjd spinninginstruktör med galet härliga människor på passet!
<3

När vi kom hem från KMTI upptäckte vi att det var ett lopp på Edsviksvägen?!? Vi bor ju längst ner på Edsviken så det brukar inte vara någon värst trafik här! Jag ropade till funktionären o frågade vad det var för lopp???? Hammarö runt svarade hon o första gången! Hihi så kul! Grannarna mittemot hade satt sig med ett glas vin i solstolar vid gat kanten o hejade på alla som sprang!

Plötligt händer det även vid Edsviken???

Igår hände något fruktansvärt! Inte bara läskigt utan väldigt OTÄCKT!

Julia R:s äldsta dotter som jobbar på Ringströms smyckesaffär i Örebro (som tur var jobbade hon inte igår) Jag ska väl egentligen inte referera utan länka! Men iaf var det en yxman (En man med yxa) som kom in o förstörde en monter med klockor som hade både vapen (pistol) i ryggan o cyklade iväg på en lila cykel på Drottninggatan i Örebro.

Ingen  av personalen visste vad han fått med sig för något?

Men vad händer lixom!?

En eftermiddag i Örebro!

Jag som är rädd för allting! Har ju all rätt att vara det!

Lyssnade på fredagspodden o jag vet vart jag har min själsfrände nu!!!!!


AMANDA SCHULMAN! Vi är verkligen lika rädda iaf fysiskt!

Kände igen mig så!!! Lyssna på den speciellt på slutet! 

Åh snart ska jag flyga!!!!! Kan inte somna nu utan hoppas jag sover i bilen!

Imorgon hoppas jag ni får en Insta från Nerja! ;)

Sov Gott!


<3

Kvällens fredagsmiddag!

Kram Petra!

I Nerja blir det i alla fall backträning!

Ska packa det sista nu då!

<3

/Petta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar