Petra Nyman Art & Design

onsdag 9 september 2015

Första dan i Nerja!

Hej hej efter någon dags regn o strömlöst Nerja, men nu ska jag blogga ikapp igen! ;) Vi åkte mitt i natten vid 02:00 tiden i lördags, jag tog lite vin innan vi drog iväg o sov ingenting förrän på planet, då sov jag hela resan till Malaga så en flygresa har aldrig gått snabbare i hela mitt liv tror jag.
?! Vi kom fram redan vid 11:00 tiden på förmiddagen då var jag pigg men mina kära resekompisar var trötta eftersom de snart dygnat?! ;)
Vi kämpade på under dagen o några tog en liten siesta, men på kvällen hade de flesta piggnat till o vi åt på vårt stammishak (som alltid första kvällen i Nerja) Nerja de Nerja eller Bruxan som vi kallar det. Vi känner ju ägarna vid det här laget o maten o servicen är alltid på topp!

Här är R o Nathalie som alltid jobbar! ;)
Jag o Rosa åt deras fantastiska tagliatellesalmon o R som vanligt deras oxfilé som smälter i munnen!
Godaste pastan i den här stan! ;D!
Vi reste hit med våra förra grannar Kjell o Rose-Marie som vi har känt sen barnen var små!

Huset var inte riktigt färdig städat när vi kom så det fick bli en brunch på Paradise när vi kom fram.

På kvällen tror jag alla somnade på väg ner till kudden?!?

<3


Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar