Petra Nyman Art & Design

måndag 3 augusti 2015

En bättre söndag i Nerja!

Igår kom våra vänner från Sverige! <3 Kul med lite sällskap även om jag älskar att umgås med min man! <3 
En sen eftermiddags nedkylning i form av en kall öl! Havet svalkar inte värst mycket! ;)


R är där i vågorna någonstans?!?
Efter stranden gick vi hem o duschade o piffade lite o tog ett kallt glas cava innan vi gick till restaurang????
Vårt favorithak Bruxan såklart! ;)
Per, Ellen, Kattis, Elisabeth hade ju gått upp tidigt för att flyga ner hit då är det skönt att ta något säkert kort där man typ kan hela menyn utantill;)
Den här känner ni väl igen vid det här laget!? Hehe
Jag kastade mig ut i det okända o beställde en getostsallad som var helt galet god!
Så nu har jag ökat på mina rätter här från tre till fyra hihi. Oxfilé, musslor, salmon tagliatelle o nu även getostsallad! Yummie!
Så himla gott! <3
Vi fortsatte kvällen med lite altanhäng hos oss! Skratt o surr! Per o Elisabeth bor på gräddhyllan ovanför oss! Kommer säkert dit någon dag så ska ni får se på värsta utsikten!!!!!!!
Ljummen natt!
Life is good!
<3
I morse när jag drack mitt morgonkaffe var det en "kyltekniker" här o fixade med AC: n som har krånglat. R hjälper till att göra rent filtren! :)
Så himla skönt här! Jag försöker leva i nuet o njuta av varje sekund!
 
<3
 
Nu fick vi precis ett samtal från topfloor att vi var dit bjudna ikväll!
 
;D
 
Varma kramar från Nerja!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar