Petra Nyman Art & Design

måndag 17 augusti 2015

David Guetta in the town! Vilken helg som innehöll extra allt!

En helg som sent ska glömmas, nu kan man checka av den fantastiska världs artisen David Guetta på sin livslista också! Jag har alltid varit lite skeptisk till artister som bara står o DJ:ar men alltså jag tar tillbaka den förutfattade meningen helt o hållet! Vilken show det bjöds på Sandgrundsudden i Karlstad! Vi konstaterade att det var bättre än Swedish House Mafia som vi såg på Friends Arena tom. Läg till en fantastisk sommardag det gjorde ju inte saken sämre direkt!
Jeanskjol från Sunne o nytt linne från HM för 99:-

R o jag åkte ner lite tidigare för att se Zara Larsson! 
Vi var nog äldst av alla där?!? Haha så många unga tjejer överallt! ;)
Har ni testat en sån här coctailglass tidigare?
Vi satt i solen o tog ett glas vitt! Många som ville se Zara Larsson!
Hon började med att säga förlåt, förlåt, förlåt då det var tekniska fel så hon kom igång 30 min försent! Nej det var inte hennes dag tyvärr, ljudet studsade o var inte alls bra helt enkelt!
Hörde att hon bett om ursäkt till Karlstad på twitter för dåligt gig men att hon hoppades på att få komma tillbaka för att få revanch! Jag tycker hon är en grymt cool o  duktig ung tjej på bara 17 år!
Våra vänner låg utanför med båten så efter Zara Larsson kom Stefan med gummibåten o hämtade upp oss!
Dagens motionspass för Stefan som för övrigt är instruktör på Sats!
R ser nöjd ut att inte behöva anstränga sig! ;)))) <3

Goa Jamie satt på båten o välkomnade oss!
<3
Många båtar som lagt till precis utanför festivalområdet denna härliga sommardag!
Charlotte dök upp, hon hade cyklat in till stan så Stefan fick ännu ett träningspass!
Don´t worry det är lättöl!
Vi skulle möte upp våra vänner Pierre o Anna på Casanova för att äta middag så Stefan skjutsade bort oss till Statshotellet! Då var det bara några minuters promenad till restaurangen!
Tänk här på Stadshotellet jobbade jag o Ika som unga! Vad roligt vi hade då! Många minnen därifrån! ;)
Tack för skjutsen Stefan!
Löjromstoast kan jag verkligen längta efter! 
Men what! Malin o Danne dök upp! Så himla kul att de gjorde oss sällskap dessa härliga människor!

Jag åt en oxfilépasta till varmrätt!
Lagom till David Guetta skulle börja spela vid 22- tiden vandrade vi iväg till Sandgrundsudden!

Se där vem stötte vi inte på om inte underbara Linda Klemner o Johan!
Helt otroligt bland 10 000 personer så hamnar vi av en slump bredvid varandra! Då hade vi ändå sms:at på dagen att vi får se om vi stöter på varandra haha Så kul! Det är Linda som bla anordnar Barnmässan i Karlstad o Tabataresan till Marbella tillsammans med Giselle som bloggar  HÄR! som jag ska på i November igen! Nu på lördag anordnar hon även en insamlingsgala "EN BRA DAG" i Mariebergskogen där bla Amy Diamond kommer uppträda! Mycket driftig kvinna om man säger så! <3 (eller rättare sagt driftiga kvinnor) ;)

Fotograf: Kocken på Matstudion! Har ni inte varit där måste ni gå dit! Så himla bra!
 
Det här går inte att beskriva i varken ord eller bilder!
Det måste bara upplevas!
Nu fanns det inget att klaga på ljudet kan jag säga!
Ljusshow! Confetti!
Fyrverkerier!
:=D
 
Hur många bra låtar har han gjort egentligen!? Det är ju galet många!
Tänk om jag hade haft en spinningcykel här! Jäklar säger jag! Tror jag börjar få träningsabstinens efter min förkylning nu!? Längtar efter en spinningcykel på David Guetta konsert haha
Allting har ett slut så även den här spelningen efter 2 timmar!
Vi promenerade med strömmen hem till Pierre o Anna o tog ett glas vin innan vi fick tag på en taxi hem! Nytt taxinummer 151 151
Världens mysigaste kompisar som vi verkligen älskar! Vi är peppade på att boka resa med dom till Thailand nästa år igen! Alltså vi fullkomligt älskar Indigo Pearl! När vi pratade minnen, dofter, Sundaybrunch, middagar, shopping, sol o bad (vi har varit där med dom två senaste åren) så blir man så sugen! Fast den här gången tänkte vi ta vägen förbi Bangkok där vi aldrig varit tidigare!
Dollar något större än Elsa! Hihi
<3
De väntar så på att flytta in i sitt underbara nybyggda hus! Men som vanligt (ALLTID!!!) är det alltid förseningar när det handlar om byggbranchen?!  Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Det kommer bli sjukt fint!

Jag har haft en galet rolig helg! Jag var inte ens bakis igår då jag bombarderade kroppen med vatten, så lätt att man glömmer dricka vatten i värmen! Igår hade jag en skön dag med sol, bad, läsning, kollade när Claes o Carlstad United spelade fotbollsmatch mot Västerås på webtv,  målade= jobbade, samt lyssnade på podd!

Idag trodde jag att jag skulle kunna köra första träningspasset med Lisa men nej då!
Vaknade med halsont idag också! Inne på 10:e dagen nu o går o nyser o fräser!


Snart trotsar jag detta o tränar ändå! Grrr......



R o Snickar-Kenneth (tror det kan vara den enda personen i byggbranchen man kan lita på till 100 %) är till Ikea o köper stommar till min Walk in Closet!
Wiiiii!!!!!
Jag kommer vara världens lyckligaste kvinna när den är klar!

Ha en fin start på veckan vänner!
Pöss på er! Njut av dagen! O ge någon en komplimang! Man blir så glad!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar