Petra Nyman Art & Design

fredag 7 augusti 2015

Marknadsfynd i Nerja o John was in the house!

Hej på er! Hoppas allt är bra! Nu kommer det smattra inlägg här för jag är bara på tisdagen än så länge! Vi har haft fullt upp helt enkelt;) Plus att vi ska dela på R:s dator då min är helt schack matt!
Tur att man har bärhjälp när man är på marknad! Hihi
O skjuts på moppen! Hihi
Nej jag köpte inte den fluffiga klänningen! ;)

Men tre par snygga läsglasögon! ;)
Ha ha vad jag skrattade när jag tittade på dessa solglasögon vem har inte alltid önskat sig ett par
 Ray Bom o glida runt i!?!? ;D!
Många småtjejer som tittade på dessa små söta skorna! <3


De här fick följa med mig hem! 
Läsglasögon, solklänning o ett stort keramikfat!
Här mina följare som tänkt sig hyra vårt hus i Nerja, här är vår bästa husfixare John på Burriana Properties som tar hand om all vår uthyrning! En mycket trevlig engelskman som är otroligt serviceminded o tar hand om våra gäster på bästa sätt!
 
 
Ha en fin dag! Det kommer säkert ett par inlägg till under dagen!
På kvällen var vi bjudna till våra vänner på top floor!
 
<3
 
Kram från Nerja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar