Petra Nyman Art & Design

lördag 15 augusti 2015

Laddar för David Guetta! Nya fransar! Godaste fredagsmiddagen! En titt på vindsrenoveringen!


Igår hade jag äntligen fått tid hos Linnea för påfyllning av fransar! Eftersom jag haft ont i halsen hela veckan har jag inte orkat gå iväg! Igår var första dagen som jag kände mig någorlunda bättre! Jag tog en liten sväng på stan först innan jag promenerade till CutandDrive! (fick med mig några godbitar hem)

Vilken fin inre hamn vi har i Karlstad!


5 veckor sen sist! Tack bästa Linnea!
Igår grillade vi en helstekt svensk oxfilé! Ja men hur gott var inte det! Hur mört som helst!
Med ugnsrostad delikatess potatis!
O gorgonzolasås! Ja men skjut mig så gott!
O en liten (stor) klick vitlöksmör på toppen!
Tror Claes åt en halvt kg oxfilé?!? Hihi smakade tydligen gott! Underbart att sitta ute på altan o äta middag! 
Bonnie bus på turné! Tydligen väldigt roligt inne i busken?!?
Sällskapsdam när matte städar köket!
Efter middagen tyckte R att vi skulle gå upp på nyrenoverade vinden o peppa lite inför David Guetta som kommer till Karlstad idag! R har verkligen fått till den här vindsrenoveringen! 
Ljudet är grymt o ljuset ändras efter musiken! Riktigt häftigt faktiskt!




 
En kvällskiss med doggisarna innan läggdags o hoppas att jag ska vara helt frisk efter en natts sömn!
 
Idag är jag mycket bättre men ändå har det inte gett med sig helt i halsen!
 
Men vet ni vad det skiter jag i idag för idag är det folkfest här i Karlstad!
 
The Island Festival med bla Zara Larsson o David Guetta!
 
Så sjukt många bra låtar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar