Petra Nyman Art & Design

fredag 19 juni 2015

Födelsedagsfirande mitt i veckan!

Pierre fyllde år i måndags o vi hade tänkt våldgästa dom med trerätters, men pga mitt ryggskott var det herrarna som fick husera i köket! 
 Körigare än man kan tro att ha logistik i köket?!? ;)

Det blev grillat o färdiga kalla såser!
Parmachipsen råkade tyvärr bli brända, annars så gott! Parmaskinka på ett bakplåtspapper 175 gr i 15 min i ugnen (obs vid 25 min blir de brända hihi)
 Dollar var också med till Elsas glädje!
 Söta tjejer! Molly hade kompis med sig!
 Claes var ute o lärde dem spela tennis i regnet så han blev poppis direkt! Claes har en förmåga att bli populär bland små tjejer, många kompisars småsyskon som gillar Clabbe!
 Jag kan inte skratta så här mycket när jag har ryggskott! Ajjj! 
Osminkad, med myskläder, allt är tydligen tillåtet när man har ryggskott!
Pierre födelsedagsbarnet himself var iaf snoffsig i skjorta! ;)


Bella kom hem från kompisarna så småningom o ett tu tre var det några som tog kvällsdopp i poolen, tjejerna ville aldrig gå upp så Bella fick bada i över en halvtimme! Tur att det är 27 gr Hihi
Eftersom de hoppade i med kläderna först fick klänningarna torkas i torktumlaren innan de åkte hem! ;D

 Dollar kollar om det finns något kvar av efterrätten?
 Claes hämtade Josefin som jobbat kvällen o åkte tillbaka för att skjutsa hem våra middagsgäster!
 Elsa mindre än Dollars huvud har tagit över Dollars husse!
<3

Ännu en middagsbjudning o jag kan inte hjälpa till med någonting!

Men väldigt trevligt sällskap gjorde det till en underbar lill lördag mitt i veckan fest!

Grattis Pierre!

Nu ska jag göra mig midsommarfin för att snart åka till sommarstugan där mamma fixar midsommarmat! Ikväll blir det grill hos vänner!

Känner mig ändå lite bättre i ryggen idag tack o lov!

TREVLIG MIDSOMMAR VÄNNER!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar