Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 juni 2015

Ett dotter sms som rör mig till tårar! Mamma Mia! Ny underbar träningsresa bokad!

Fick detta sms av dottern som bor i Stockholm o går på en underbar men otroligt tuff skola Balettakademien! Jag kollade samtidigt på Mamma Mia the movie  på tv:n o den här låten får mig alltid att gråta, jag har sett musikalen i Stockholm, New York o London....gråter alltid till den här låten då jag tänker, längtar efter Bella
 <3

Jag har gråtit krokodiltårar, glädjetårar såklart när jag samtidigt fick det här sms:et från dottern!


Mamma! Du är den bästa mamman jag kan önska mig, världens mest omtänksammaste person och min största förebild. Det är tack vare dig som jag är där jag är idag, för att du alltid trott på mig och pushat mig. Du är den första jag vill ringa när något bra eller något dåligt har hänt och desto äldre jag har blivit desto mer har du blivit en bästa vän. Jag tror att det är ganska ovanligt att vilja ringa och prata med sin mamma i telefon varje dag, men det vill jag. Och det mysigaste jag kan tänka mig är att bara vara med familjen. Du och pappa har verkligen alltid gjort allt för oss och jag uppskattar er så mycket för det! Och så är jag så stolt över din målning! Hur du satsar på det, tror på dig själv och skapar så mycket. Du är min största förebild mamma. Och min bästa vän och världens bästa mamma. Vill egentligen säga det här till dig vilken dag som helst men det passar ju så bra idag. Grattis på morsdag ❤️

Älskar er alla! <3

Claes, Bella o R o Julia <3
Snacka om lyx! Dator ett glas vitt medan Claes o R fixar middag!
Dagen till ära har jag mitt fina halsband som min underbara "Personal shopper" Gigi
hjälpte mig hitta från Zara inköpt i Marbella.

Så underbar feel good blogg hon har! Hon bloggar

HÄR! 


Vet ni vad! Linda Modin Klemner övertalade mig om att följa med i november igen! Tror ni jag kunde säga nej?!? NEJ! Så nu ni kommer ni få hänga med på ännu en fantastisk Tabataboost resa här inne!
Ska bli så kul!


Här är min lilla Chihuahua sällskapsdam när jag bloggar!
Elsa sviker aldrig!
<3
Nu finns min senaste målning på KMTI.
Kika gärna in om ni har möjlighet o befinner er i Karlstad.

Har så mycket spännande på G! Men jag hinner inte skriva om allt nu!
  Wiii!
Det är R som fotar idag när det är mors dag! ;)
Hans sällskapsdam vid grillen! Bonniebus!
Här ser ni Mors dags middagen som grabbarna fixat!
Impressed!
Det är annars min uppgift att stå i köket, vilket jag alltid nästan iaf tycker är kul. Tur att jag hade femma i hemkunskap! ;) Ja det var på den tiden man betygsattes så:)
Skrattade gott när de googlat fram mina recept på datorn som stod uppställd i köket!
;)

<3

Recept hittar ni

HÄR!

Palmerna har klarat sig bra i garaget!
Skulle kunna blogg ljuga o säga att det är 30 gr varmt i skuggan! Ska snart ta ett dopp i poolen!?
Haha..... skulle jag aldrig göra! Varken doppa mig eller ljuga! Haha
Men det ser ju skönt ut fast det är iskallt i luften!
R har följt receptet slaviskt!
Fick tom till en liten sallad!
Mitt hjärta <3 går i Tusens stykker!


De har grillat min biff format som ett hjärta
  <3
Mitt hjärta går i tusen bitar!

<3

Love you all!

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar