Petra Nyman Art & Design

fredag 19 juni 2015

Grillade Fetaostbiffar! Här slog ryggskottet till!

Vi har haft sådana mysiga dagar när farmor o farfar varit här! Vi kunde tom sitta ute o äta middag, det finns ju inget bättre!
Jag har fått ryggskott så jag som ville skämma bort alla med middag kan bara sitta fint o vänta på att bli serverad! Man känner sig latast i hela världen! Tur att jag har världens piggaste svärföräldrar! ;)
De fixade goda grillade fetaostbiffar med Tzatziki Recepetet hittar ni 

Fantastiskt att kunna sitta ute o äta middag!
Det var när jag reste mig upp här när vi var till morfar o fikade vid sommarstugan  som ryggskottet slog till ordentligt! Trodde inte jag skulle ta mig till bilen ettag?!? Stugan ligger på en liten halvö så man måste gå ca 500 m till bilen. Snacka om att bli handikappad när man har ont i ryggen. Jag fick fantastiska övningar av Lisa som jag ska göra så idag känns det faktiskt lite bättre

Det är även här vid sommarstugan vi ska äta traditionsenlig midsommarlunch lite senare idag!

På kvällen ska vi till våra vänner o grilla!

Bella har åkt till Grebbestad för att fira med kompisar!

Ha en härlig midsommar alla läsare!

<3

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar