Petra Nyman Art & Design

lördag 6 juni 2015

Sommarlov! Egoboostad! Träningsresa Hälsokicken! Petra Nyman Art Design!

Äntligen är det sommarlov för dottern, ett välbehövligt sådant, ingen dans på rosor att vilja bli dansare på balettakademien. Blod, svett o tårar är det som gäller o självklart en massa glädje annars skulle hon nog inte gå den utbildningen. <3

Såg att min fina vän My Martens som jag träffade på vår träningsresa till Marbella är med på Hälsokicken läs mer om det

 HÄR! 

Det lät jättekul o inspirerande tänk om vi alla kunde träffas för att bli peppade av både träning o föreläsningar!
Så boka in 20 aug vet ja.

Annars har jag redan bokat in en träningsresa till Marbella igen i november "Tabataboosttrip"! Man kan aldrig få för mycket av träningsresor! Så kul o inspirerande!

Igår på min spinning var Frida med på mitt pass för att utvärdera det, det är alltid lite pirrigt trots många år som instruktör, när hon kom in med penna o block på passet haha men jag fick så mycket positiv feedback så oj vad lycklig jag var. Kul! Sen kan man alltid bli bättre det är ju alltid målet med varje pass. Jag är nog rätt hård mot mig själv.

Tack vare alla underbara deltagare! Jag har världens bästa jobb helt klart!
 
 Lycklig efter utvärderingen åkte jag o hämtade Bella vid tågstationen .Solen strålade! Så skönt att hon ska vara hemma i 6 veckor innan hon åker till New York en månad.


 Vi åt varmrökt honungsmarinerad lax med hjortron cremefraiche, färskpotatis, färska räkor, sparris, citron, o sallad.
 Riktig sommarfeeling!

 Mumsigt värre!


Claes var tyvärr inte hemma, han tog natt tåget med Carlstad United för att spela bortamatch mot Piteå idag. Kul att de visar matchen på nätet. Fobollsmorsan kommer sitta bänkad kl 14:00 idag.
 R åker till Nerja idag pga av något strul som behöver fixas i vårt hus. Det blir en resa på bara några dagar men ändå, så skönt att få känna riktig värme! Här i Karlstad är det regn o rusk idag igen.

 Jag håller på att testa olika design produkter med min målning......Haha känner mig lite ego, men de här underläggen tror jag R ska få ta med sig ner till Nerja.
 Bordstabletter
 De här glasunderläggen blev jag sjukt nöjd med! De blev jätte fina så de kanske jag kommer kunna sälja framöver.
Måste visa er vilken fin tavla vi gjorde med ett blad ur en gammal tidning från 1918 som vi hittade i väggarna nu när vi renoverar vinden. Förmodligen då huset byggdes?!
 Inget sommarlov utan jordgubbar!

Tyvärr somnade Bella i soffan igår innan vi hann äta efterrätt så vi spar dom tills idag!

Den som spar han har!

<3

Hoppas ni har det underbart på Sveriges Nationaldag vänner!

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar