Petra Nyman Art & Design

måndag 22 juni 2015

Hoppas ni haft en härlig Midsommarhelg!

Efter en mysig midsommar dag hos morfar  i sommarstugan där mamma fixat så god lunch åkte vi hem en stund innan vi drog vidare till våra kompisar som känns nästan som släkt då min morbror är tillsammans med Stefans mamma! Hihi 
Det blev verkligen en perfekt avslutning på en underbar midsommarafton trots ryggskott!
Vilka härliga kvinnor!
 Åh finaste Jamie i hörnet!
<3
Vi hade kul åt Stefan som serverade kall dryck med grillvante!
Smart ju! ;)

Än så länge är kavajen på?!?
Kul att se en vacker midsommarkrans idag!:)
Tog inte många minuter innan jag hade skrattat så tårarna sprutade! Haha......
Ändå hade jag aldrig träffat dessa härliga ladies tidigare!
Se där ja kavajen av o lite mer av SATS Stefan visar sig! ;) Fast vart är Boxhandskarna??? :)

Högklackat var inte å tänka på för min del med ryggskott! :(

Underbara diskussioner vid det här middagsmordet kan jag säga! :)
Vilken energi, vilka intressanta samtalsämnen o så mycket skratt blandat med allvar!

Trodde aldrig jag skulle orka någon mer mat den här midsommaraftonen men jodå det gick ner lite grillat också! Puh! R som tom var tvungen att lägga sig en stund efter sommarstugelunchen innan vi åkte hit! ;)

Charlotte o Stefan har fixat så mycket gott!

Å även lite jordgubbstårta som Charlotte fixade ihop! Jag visade Jamie nöjt min bild på honom o jordgubbstårtan o han sa! -Den ser lite suddig ut! Hihi Ja det gjorde den verkligen!
Men god var den kan intygas!
När latino musiken strömmade ut från högtalarna var det inte många som kunde sitta stilla längre!
Fullt ös blev det ju senare det blev! Det här var tidigt kan jag avslöja! Hihi
Tom R var upp o körde järnet! <3
Någon som fick en danslektion av Stefan haha 

Tack fina värdparet för en underbar midsommarkväll -natt! 
Vilka härliga människor vi har träffat!
Så kul att ha träffat er alla!

Bella kom hem från sin fantastiska midsommarfest i Grebbestad!

Vi invigde bubbelpoolen!

Mor dotter mys medan R grillade!

<3

En härlig helg helt enkelt!

Kram o hoppas ni fått en härlig start på veckan!
Nu vill jag bara kunna träna igen! J-vla rygg!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar